וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: "יהיה משחק נהדר"

ז'וזה מוריניו כבר לא יכול לחכות לקלאסיקו ברבע גמר הגביע (ד', 23:00, ספורט1 וספורט1 HD). די מריה בסגל, עשוי לפתוח

חובבי הכדורגל העולמי שוב עוצרים את נשימתם, כאשר בפעם התשיעית תוך שנה יעלו מחר (רביעי, 23:00, ספורט1 וספורט1 HD) ברצלונה וריאל מדריד לאותו מגרש. הפעם שתי האימפריות הגדולות של הכדורגל הספרדי נפגשות למשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המלך, ומי שחשב שהן לוקחות את ההתמודדות בקלות יחסית או בזלזול מסוים - שיחשוב אחרת. בשנים האחרונות היריבות בין הקטלאנים והבלאנקוס עלתה מספר מדרגות, ועל כן גם המשחק מחר עתיד להיות קרב ענק על יוקרה, כבוד, וכן, ככל הנראה גם על תואר נוסף ב-2012. במשחק נוסף תארח בילבאו את מאיורקה של תומר חמד ודודו אוואט.

* במשחק שנערך הערב היתה קרובה אספניול להחליק מול מיראנדס הקטנטנה. הקבוצה מהליגה השלישית כבר הוליכה 0:2, חמש דקות לסיום, אך אז הכתה אספניול שלוש פעמים בארבע דקות, ויצאה בשיניים עם 2:3. הגומלין בין השתיים ייערך בשבוע הבא.

שחקני ברצלונה חוגגים שער מול ריאל מדריד. רויטרס
ככה זה נגמר במפגש הקודם. ברצלונה חוגגת בברנבאו/רויטרס

ריאל מדריד: "די מריה לא כשיר כפי שצפינו"

22 שניות לקחו לריאל מדריד לעלות ליתרון מדהים במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, בחודש דצמבר 2011 בסנטיאגו ברנבאו, אלא שמספר דקות לאחר מכן עוד חלום לבן התנפץ לו, כשאלכסיס סאנצ'ס, צ'אבי וססק פברגאס העניקו לברצלונה ניצחון נוסף, הפעם 1:3, וקטעו רצף של 15 משחקים ללא הפסד של מוריניו וחבורתו. ב-12 המשחקים האחרונים בין שתי האימפריות הללו היו ידיה של ברצלונה על העליונה לא פחות משמונה פעמים, ובמסגרת המפגשים הללו זכתה ריאל לנצח רק פעם אחת.

אלא שהפעם זה אמור להיות אחרת. קבוצתו של ז'וזה מוריניו מוליכה את הטבלה הספרדית עם חמש נקודות יתרון על יריבתה המושבעת, ועל אף הניצחון הקשה על מאיורקה במחזור האחרון, נראה שהיא זו שחזרה בצורה טובה יותר מפגרת החורף. "יהיה משחק נהדר ואנחנו הולכים על ניצחון", הבהיר מוריניו במסיבת העיתונאים הרשמית. "הגביע הוא המפעל השלישי בחשיבותו עבורנו, אבל אף אחד לא משחק כדי להפסיד ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

הפורטוגלי עדיין לא הודיע על ההרכב איתו יעלה, ונדמה שההתלבטות העיקרית שלו תהיה בקישור, בהתאם למידת כשירותו של אנחל די מריה. "הוא יהיה בסגל, אבל הוא לא כשיר כפי שצפינו", אמר מוריניו, "אני עדיין לא יודע כמה אשתמש בו". אם הארגנטינאי הנפלא יישאר על הספסל, צפוי חוסה קאייחון הצעיר לקבל את חולצת ההרכב. לסאנה דיארה ימשיך להחליף את סמי חדירה הפצוע, בעוד את מקומו של אלברו ארבלואה המורחק יתפוס פביו קואנטראו.

הרכב משוער: איקר קסיאס, פביו קואנטראו, סרחיו ראמוס, פפה, מארסלו, צ'אבי אלונסו, לסאנה דיארה, חוסה קאייחון, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

ברצלונה: פברגאס, מסי וסאנצ'ס בהתקפה

מנגד, על אף שלא הפסידה בששת ביקוריה האחרונים בסנטיאגו ברנבאו, לברצלונה יש סיבה מסוימת לנקמה בבלאנקוס: מדובר כמובן בהפסד בגמר גביע המלך אשתקד, אז ניצחה ריאל מדריד 0:1 משער של כריסטיאנו רונאלדו בהארכה וקלקלה לפפ גווארדיולה ושחקניו את חלום הטרבל. כעת ינסו פעם נוספת להראות שבלי קשר למה שקורה בליגה, שם ריאל בהחלט עדיפה, בקרבות ראש-ראש הקטלאנים עדיין עדיפים.

אלא שאם לשפוט על פי הצורה בה ברצלונה חזרה מפגרת החורף, ניתן לקבוע כי מחר היא מגיעה למדריד מעמדת האנדרדוג, אותה היא ממש לא מכירה. אלופת אירופה איבדה שתי נקודות יקרות מול אספניול ונאלצה לעבוד קשה מאוד כדי להתגבר על בטיס במחזור הליגה האחרון, ולמרות שאלכסיס סאנצ'ס מתחיל אט אט לפרוע שטרות ולהיכנס לנעליו של דויד וייה, זו עדיין לא אותה ברצלונה הדורסנית של השנים האחרונות.

מלבד וייה ואיברהים אפליי שנעדרים כבר שבועות ארוכים, גווארדיולה יחסר מחר את סיידו קייטה שנמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה, וייאלץ להסתדר גם ללא פדרו הפצוע. בהיעדרו צפוי המאמן להציב את ססק פברגאס בשלישיה הקדמית לצד ליאונל מסי וסאנצ'ס, כאשר דני אלבס אמור לחזור לחוליית ההגנה. חוסה פינטו הוותיק ימשיך לפתוח בשער במקום ויקטור ואלדס, כפי שנוהג גווארדיולה במשחקי הגביע.

"אנחנו מאוד אוהבים לשחק מול ריאל מדריד", אמר אלבס לתחנת הטלוויזיה של הקבוצה. "תמיד יש יחסי כוחות ברורים בין הקבוצות כשאנחנו נפגשים, בלי קשר למה קרה בשבועות שלפני כן. זה נורמאלי שאנחנו נפגשים שוב - קבוצות גדולות שנלחמות על אותם תארים ייפגשו יותר מפעם אחת בעונה. נגיע מוכנים ונראה מה יהיה".

הרכב משוער: חוסה פינטו, דני אלבס, קרלס פויול, ז'ראר פיקה, אריק אבידל, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, אלכסיס סאנצ'ס, ליאונל מסי.

הקלאסיקו שלכם: בואו לבחור את ההרכב המנצח בין הקבוצות

ז'וזה מוריניו מגבה את כריסטיאנו רונאלדו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully