וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "למי שמבקר את רונאלדו יש בעיה איתי"

מאמן ריאל מדריד הגן על הכוכב: "הוא סוחב הרבה לחץ, מול מאיורקה עבד כמו חיה". די מריה צפוי להחמיץ את הקלאסיקו

קשר ריאל מדריד, אנחל די מריה, לא צפוי לשחק מחר (רביעי, 23:00, ספורט1) בקלאסיקו מול ברצלונה במסגרת רבע גמר גביע המלך. "מארקה" מדווח שהארגנטינאי נפצע באימון יום שני ולא יהיה כשיר למשחק. בריאל יעשו מאמץ להכשיר אותו בקאמפ נואו בשבוע הבא. כזכור, די מריה נפצע בירך לפני פגרת החורף והחמיץ את שני משחקי הגביע מול מלאגה ואת משחקי הליגה מול גרנאדה ומאיורקה. השחקן חזר לאחרונה לאימונים מלאים, אך ז'וזה מוריניו החליט לשמור אותו לקלאסיקו ואתמול, כאמור, די מריה נפצע שוב.

מלבד די מריה, גם סמי חדירה הפצוע ואלברו ארבלואה, שהורחק במשחק הגביע במלאגה, לא ישחקו. לפיכך, המאמן צפוי להמשיך ולהעניק לקאייחון את חולצת ההרכב, כאשר ייתכן ופפה יוסט לעמדת הקשר האחורי. הפורטוגלי שיחק בעמדה הזו בגמר גביע המלך אשתקד וגם בקלאסיקו הראשון בין הקבוצות במסגרת חצי גמר ליגת האלופות.

בינתיים ז'וזה מוריניו מאס בביקורות על הכוכב שלו, כריסטיאנו רונאלדו, ויצא להגנתו: "אם מישהו שמבקר את כריסטיאנו, יש לו בעיה איתי. זכינו בגביע המלך בזכות השער שלו ואני לא יודע כמה שערים הוא הבקיע עבורנו. הוא סוחב הרבה לחץ על הגב שלו. אתם יודעים מאיזה משחק שלו הכי נהניתי? המחצית השנייה נגד מאיורקה. הוא עבד כמו חיה, זכה בכל כדור וסיים את המשחק מותש. אחרי המשחק אמרתי לו כמה אני גאה בו. אמרתי לו שכשהוא עובד קשה, אף אחד לא יכול לגעת בו. כשהוא עובד ככה, הוא לא חייב להבקיע כל הזמן ולהיות איש המשחק. עבורי זה היה המשחק הכי טוב שלו".

אתם בוחרים את ההרכב המושלם של ריאל וברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully