וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסקוט: "עם כל הכבוד לטוטנהאם, זו לא היריבה העיקרית"

מנצ'סטר סיטי תפגוש בסוף השבוע את טוטנהאם בקרב צמרת, ג'ולן לסקוט מודה: "חושבים על יונייטד". בייל: "נבוא להילחם"

איזה מחזור נהדר מצפה לנו בסוף השבוע באנגליה. מנצ'סטר יונייטד תיסע ללונדון למפגש מול ארסנל באיצטדיון האמירויות, אבל המשחק המרכזי ייערך באיצטדיון אתיחאד, שם המוליכה מנצ'סטר סיטי תארח את טוטנהאם השלישית. טוטנהאם איבדה נקודות יקרות בקרב הביתי שלה מול וולבס, למרבה אכזבתה, כך שהיא תגיע למשחק מול סיטי כשהפער בין הקבוצות הוא 5 נקודות. ניצחון יחזיר את טוטנהאם למאבק, הפסד ירחיק אותה מאוד.

הפסד במנצ'סטר מול התכולים יהווה אכזבה גדולה לטוטנהאם, שכבר הרגישה שהיא מצטרפת למירוץ לאליפות. הארי רדנאפ נשמע מלא אמונה לפני מספר ימים, רפאל ואן דר וארט טען שהתרנגולים לא פחות טובים מסיטי ואמר שהם לחוצים, אבל פער 8 נקודות יגמור כנראה את הסיפור. ג'ולן לסקוט, בלם סיטי, שמע את הדיבורים מכיוונה של טוטנהאם בזמן האחרון, ולא ממש התרשם.

"טוטנהאם קצת דיברה עלינו לאחרונה, אבל אנחנו לא התייחסנו", אמר הבלם המצוין, "אנחנו מתרכזים רק בנו ובתוצאות שלנו. זה לא מלחמה פסיכולוגית, אלא פשוט משהו שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו יודעים שאם ננצח ביום ראשון נגדיל מהם את הפער בצורה משמעותית.

"אבל עם כל הכבוד לטוטנהאם", ממשיך לסקוט, "היריבה העיקרית שלנו לתואר היא מנצ'סטר יונייטד. הם במקום השני, ותשומת הלב שלנו אמורה להיות מופנית אליהם. עד כמה שניצחון על טוטנהאם יהיה חשוב, יותר חשוב לקחת נקודות מיונייטד".

גארת' בייל, לעומת זאת, מאמין בסיכוייה של טוטנהאם. "זה יהיה משחק גדול, ואין שום סיבה שלא נוציא תוצאה טובה", אומר כוכבה הוולשי של טוטנהאם, "בתחילת העונה הפסדנו לשתי הקבוצות ממנצ'סטר, אבל מאז עשינו התקדמות יפה והפגנו רוח טובה. אנחנו יודעים שנהיה חייבים להתעלות כדי לנצח, הם נתנו לנו שיעור מאלף בבית בתחילת העונה. מאז השתפרנו מאוד. אני בטוח שיהיה משחק מצוין".

בייל מוסיף כי "אין עלינו לחץ. אף אחד לא מצפה שנזכה בפרמיירליג. לא יהיה קל מול היריבות ממנצ'סטר, אבל ננסה לעשות את המיטב שלנו בכל משחק ומשחק".

ואן דר וארט עקץ: ”אנחנו פייבוריטים לאליפות, סיטי בלחץ”

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully