וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את בולטון 0:3, סקולס כבש

הג'ינג'י שחזר מפרישה כבש ויונייטד שוב נצמדה לסיטי בראש הטבלה. רק 1:1 לטונהאם מול וולבס, צ'לסי ניצחה את סנדרלנד

המחזור ה-20 בפרמיירליג נפתח הערב (שבת) עם כמה תוצאות מעניינות, כשבמוקד נצמדה מנצ'סטר יונייטד אל יריבתה העירונית, סיטי בראשות הטבלה, לאחר שגברה 0:3 על בולטון העקשנית, כשאת אחד השערים כובש לא אחר מפול סקולס, שחזר רק לאחרונה מפרישה. טוטנהאם איבדה גובה במאבק האליפות כשרשמה רק 1:1 מאכזב בבית מול וולבס, צ'לסי המשיכה במומנטום שלה עם 0:1 נגד סנדרלנד המשתפרת, בעוד ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי ומשמים מול סטוק.

מנצ'סטר יונייטד - בולטון 0:3

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, סוף סוף מצליחה לחזור קבוצתו של אלכס פרגוסון אל החיים, ובאיזה סטייל היא עשתה את זה. השדים האדומים היו קרובים לעלות ליתרון בדקה ה-21 לאחר שדני וולבק הוכשל ברחבה על ידי זט נייט. ווין רוני בעט את הפנדל לא רע, אבל אדם בוגדאן זינק נהדר והדף. מנצ'סטר יונייטד המשיכה לשלוט באופן בלעדי במשחק, ובדקה ה-45 הצליחה גם לכבוש גם את השער, ועוד מי זה היה: פול סקולס ולא אחר. הג'ינג'י הוותיק, שחזר מפרישה רק לפני שישה ימים, קיבל מסירת רוחב חלומית מווין רוני, ובעט בקלות פנימה מחמישה מטר את ה-0:1. שוב במקום הנכון, שוב שער חשוב, שוב פול סקולס.

בולטון היתה קרובה מאוד למצוא את הרשת עם פתיחת המחצית השניה, כשבדקה ה-50 פרץ מארק דייויס אל הרחבה של השדים האדומים, וסידר כדור מושלם לאנגונג, אבל זה בעט משישה מטרים אל אחת השורות הגבוהות ביציע. בדקה ה-62 סידר נאני לרוני את אותו מצב כפי שהאחרון סידר מוקדם יותר לסקולס, אבל רוני הגיע לכדור מאוחר מדי ובעט החוצה.

בולטון נראתה כאילו היא בדרך להשוות כשלא ויתרה על המשחק, אבל בדקה ה-74 הבטיחה יונייטד את הניצחון, כשרוני סידר לדני וולבק כדור נוח מול השוער, וזה כבש את השני של השדים האדומים, אך נפצע במהלך ונאלץ לרדת אל חדרי ההלבשה. את ההדרן נתן מייקל קאריק בשער היפה במשחק, כשמצא את עצמו פנוי, ומ-20 מטרים בעט כדור שטוח ומדויק במיוחד שננעץ בפינה השמאלית, והשלים את חגיגת האוהדים ביציע.

טוטנהאם - וולבס 1:1

האם התרנגולים מפוחדים מהציפיות של עצמם? זה בהחלט נראה ככה. הקבוצה של הארי רדנאפ הגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל דווקא כשהיא בעמדת זינוק נפלאה לכיוון המקום הראשון, היא מאבדת נקודות יקרות, ועוד בבית. הפתיחה היתה כולה של טוטנהאם, שהחלה לוחצת את שערו של הנסי, אבל דווקא האורחים היו אלה שהכו ראשונים. הקבוצה של מיק מקארתי עלתה ליתרון מפתיעה בדקה ה-22 כשקרן מצאה את רוג'ר ג'ונסון, שנגח מצוין, בראד פרידל הדף את הכדור עד לסטיבן פלטשר, שכבש מקרוב פנימה את התשיעי שלו העונה וקבע 0:1. גארת' בייל היה קרוב פעמיים למצוא את השוויון, אבל כשל, ואל המחצית ירדה וולבס ביתרון מפתיע.

בייל שלא מצא בעצמו את הרשת היה זה שבישל את שערה של טונהאם בפתיחת המחצית השנייה, כשמצא את לוקה מודריץ' מחוץ לרחבה וזה ירה מצויין את ה-1:1. עד לסיום המשיכה קבוצתו של רדנאפ לחפש את שער הניצחון, אך לא יכלה להגנה של הזאבים, שמצידה הוציאה נקודה מול קבוצה שנמצאת במומנטום טוב.

צ'לסי - סנדרלנד 0:1

האורחים, שכבר נפרדו ממאבק האליפות והחלו להתרכז עתה במלחמה על הכרטיס לליגת האלופות, הגיעו עם צמד ניצחונות רצופים, ועלו ליתרון בדקה ה-13 כשהגבהה של חואן מאטה מצאה את פרננדו טורס, שבעט מספרת נהדרת למשקוף, הכדור חזר בדיוק לברכו של פרנק למפארד, שקבע 0:1 לבלוז. סנדרלנד, שדווקא היתה שרויה בתקופה טובה לא ממש הצליחה לסכן את שערו צ'ך, והכחולים ירדו ביתרון בסיום המחצית.

המארחים התקשו מאוד להשתלט על הכדור במרכז המגרש, וצ'לסי המשיכה לשלוט גם במחצית השניה. טורס היה יכול להכפיל את התוצאה אבל לא הצליח למצוא את הרשת, כשגם חואן מאטה בועט החוצה בדקה ה-77. בדקה ה-73 נרשם אירוע משמח במיוחד עבור יושבי סטמפורד ברידג', כשמייקל אסיין החליף את כובש השער פרנק למפארד. לגנאי המצוין, שסבל מפציעה קשה, זו הופעה ראשונה בליגה מאז 22 במאי 2011. סנדרלנד עוד ניסתה לחזור אבל שוב לא ייצרה מספיק מצבים, ומרטין אוניל רושם הפסד ראשון מאז חזר לתפקיד המאמן של הקבוצה, בעוד צ'לסי אוספת נקודות יקרות.

ליברפול - סטוק 0:0

אחרי שהתאוששה מההפסד האחרון בליגה עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי בגביע, קיוו בליברפול לחזור לעצמם עם משחק ביתי מול סטוק. מרטין סקרטל היה פעיל מאוד במחצית הראשונה ברחבת האורחים, אבל סורנסן מנע מהמארחים לעלות ליתרון. סטוק מצידה לא הגיעה ליותר מדי מצבים קורצים, ומצאה את עצמה בעיקר מגנה מול ליברפול, שעשתה כל שביכולתה למצוא את הרשת, אך כשלה, והיא ממשיכה להתרחק מהמקום הרביעי הנכסף.

משחקים נוספים:

אסטון וילה - אברטון 1:1
לאסטון וילה: דארן בנט (56). לאברטון: ויקטור אניצ'בה (69)

בלקבורן - פולהאם 1:3
לבלקבורן: מורטן פדרסן (45), דיוויד דאן (46), מאורו פורמיקה (79). לפולהאם: דמיאן דאף (56)

ווסט ברומיץ' - נוריץ' 2:1
לנוריץ': אנדרו דורמן (43), סטיב מוריסון (79). לווסט ברומיץ': שיין לונג (68)

סטיבן ג'רארד ימשיך בליברפול עד סוף הקריירה

הארי רדנאפ נותן את עונת חייו בטוטנהאם

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully