וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל ואן דר וארט: "אנחנו פייבוריטים לאליפות, סיטי בלחץ"

קשר טוטנהאם אופטימי אחרי ה-0:2 על אברטון וההיצמדות ליונייטד וסיטי, עליהם אמר: "לא עקביים, הלחץ משפיע עליהם"

עוד משחק, עוד ניצחון וטוטנהאם עדיין במקום השלישי עם 45 נקודות, בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד השנייה, ורק שלוש פחות ממנצ'סטר סיטי המוליכה. מי שנשמע מעודד מאוד לאחר ה-0:2 על אברטון אתמול (רביעי), הוא קשר התרנגולים רפאל ואן דר וארט.

ההולנדי שואב אופטימיות גם משני ההפסדים הרצופים של הסיטיזנס, שנאלצת להסתדר ללא וינסנט קומפני המושעה, האחים טורה שנמצאים באליפות אפריקה ודויד סילבה הפצוע. ואן דר וארט, שייצא עם טוטנהאם למשחק חוץ מול סיטי בעוד 10 ימים כדי לנקום על ה-5:1 במחזור השני, משוכנע שהקבוצה שלו מסוגלת לזכות באליפות השנה.

"כולם יודעים שלטוטנהאם יש קבוצה מצוינת ואם נמשיך לשחק בצורה בה אנחנו משחקים עכשיו, אז גם אנחנו פייבוריטים לזכות באליפות", אמר הקשר ההולנדי המצוין, "אנחנו יודעים שאנחנו טובים וחוץ משני המשחקים הראשונים של העונה, ניצחנו כמעט בכל משחק. כשהובסנו על ידי סיטי באוגוסט הם היו יותר טובים מאיתנו, אבל במשחקים האחרונים הם לא עקביים והפסידו גם אתמול, אולי הלחץ מתחיל להשפיע עליהם.

"הם השקיעו כל כך הרבה כסף, ולכן כולם משוכנעים שהם יזכו באליפות, אבל גם אנחנו עדיין שם. אם אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה? בוודאי". ואן דר וארט המשיך ואמר: "לסיטי יש כל כך הרבה שחקנים טובים כשאפילו כשהם לא משחקים טוב, הם יכולים להכריע משחק. אנחנו יותר קבוצה וזה הולך להיות מעניין מאוד. נצא למשחק מולם עם הרבה ביטחון ואני לא רואה סיבה שלא ננצח".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

הארי רדנאפ יכול להוביל את טוטנהאם לאליפות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully