וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט לשחקניו: "אעזור לכם לעלות לרמה הבאה"

המאמן החדש של פרטיזן בלגרד ערך אסיפה: "אני מקווה שנהנה יחד". המנהל הספורטיבי: "לא נוכל להביא רכש לפי רצונו"

יממה אחרי הצגתו של אברהם גרנט כמאמן פרטיזן בלגרד, יתחיל היום (שני) המאמן הישראלי במלאכתו, כשעל הפרק נמצאים היציאה למחנה האימונים בדובאי, וניצול חלון ההעברות הנוכחי לשינויים בסגל עוד לפני שהליגה הסרבית חוזרת מפגרת החורף בעוד כחודש.

הבוקר הכחישו בהנהלת המועדון את השמועות בתקשורת הסרבית על כך שמחנה האימונים יועבר לקפריסין כדי להימנע ממצב מביך בו גרנט לא יקבל ויזה לדובאי בשל היחסים בין איחוד האמירויות לישראל, והבהירו שהאפשרות שהמאמן החדש לא יטוס עם הקבוצה לדובאי כלל לא נשקלת.

בנוגע לרכש, אמר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אלברט נאג': "גרנט הכיר את הסגל של הקבוצה כשהגיע. הוא מוזמן להביע את דעתו בנושא, אבל יש לנו שחקנים איכותיים מאוד ואני לא חושב שהוא יבקש שחקן כזה או אחר, וגם אם הוא יבקש לא נוכל להביא רכש לפי רצונו".

כשנשאל לגבי עזיבה אפשרית של כמה מהשחקנים אמר נאג': "עזיבות תמיד יהיו באוויר כי הרבה קבוצות מתעניינות בשחקנים שלנו. נכון לעכשיו היחידים שקיבלנו פניות לגביהם הם ולדימיר ולקוב ולאמין דיארה, אך אין בכוונתנו לשחרר אותם כי אנחנו רוצים להישאר קבוצה חזקה".

לפני אימון הבכורה שלו בקבוצה הבוקר אסף גרנט את שחקניו החדשים ואמר להם: "אני רוצה לברך אתכם על העבודה הטובה שלכם בחצי הראשון של העונה. עכשיו המטרה שלנו היא להעלות את המועדון לרמה הבאה באירופה. כמובן שאנחנו צריכים להמשיך את מה שהתחלנו גם בליגה. אני אנסה לסייע לכם עם הניסיון שלי, ואני מקווה שנהנה".

צפו בגרנט מצהיר על מטרותיו בהצגתו הרשמית

צפו באוהדי פרטיזן מפגינים נגד מינויו של גרנט

מדוע פרטיזן פיטרה מאמן שהוליך אותה לשתי אליפויות?

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully