וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי פרטיזן בלגרד מפגינים נגד אברהם גרנט

מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לשמוע את הצהרתו הפומבית של אלכסנדר סטנוייביץ' המפוטר ומחו על הגעת הישראלי במקומו

אברהם גרנט אומנם מגיע לפרטיזן בלגרד עם יתרון מבטיח של עשר נקודות בראשות הטבלה, בדרך לאליפות קלילה, אבל דרכו לכיבוש לב אוהדי הקבוצה תהיה קשה הרבה יותר. אמש (שבת) התקבצו מאות אוהדים כדי לשמוע את הצהרתו של אלכסנדר סטנוייביץ' המפוטר לקהל מחוץ לאצטדיון, ליוו את המאמן האהוב בקריאות עידוד וצעקו "אברם לך הביתה".

כזכור, סטנוייביץ' היה המאמן הסרבי הראשון שמוליך קבוצה מקומית לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהוא עשה את זה בעונת 2010/11. העונה הפנטסטית הזו הסתיימה עם דאבל, אבל ההדחה מאירופה הקיץ הובילה לסכסוך בינו לבין הנשיא דרגאן דג'וריץ' שהסתיים בפיטורי המאמן.

"עכשיו אני מאמין שהכוכב האדום תיקח אליפות!"

גרנט, שצפוי להיות מוצג בקרוב כמאמן הקבוצה, ייתקל בקשיים גם בנושא מחנה האימונים של פרטיזן בפגרת החורף הנוכחית, שמתוכנן להיערך באיחוד האמירויות, כשעוד לא ברור האם המדינה תסכים להנפיק לו ויזה לכניסה לשטחה.

בינתיים ממשיכות לזרום התגובות למינויו המפתיע של גרנט. רוברט פרוסינצ'קי, מאמן יריבתה הגדולה של פרטיזן, הכוכב האדום בלגרד, שנמצאת במקום השני בטבלה, הקפיד להחמיא לגרנט והתייחס למינוי: "לגרנט יש ניסיון ארוך ואיכותי באימון, הוא כמעט זכה בליגת האלופות עם צ'לסי ואימן גם בפורטסמות ובווסטהאם שהן קבוצות בכירות".

מי שפירגן פחות למאמן הישראלי הוא בויאן דג'ורג'יץ', קשרה הסרבי של בלקפול ששיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד ומכיר את גרנט מימיו בפרמיירליג, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "עכשיו כשגרנט בפרטיזן, אני מאמין שהכוכב האדום יכולה לזכות באליפות!".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully