וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מתרגש לעבוד בקבוצה עם אוהדים כה מרשימים"

15.1.2012 / 16:50

המאמן הישראלי הוצג בפרטיזן בלגרד: "רוצה להביא את המועדון לרמה הכי גבוהה". הנשיא ג'וריץ': "יקבל את התמיכה של כולנו"

יח"צ - חד פעמי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

אברהם גרנט נחת היום (ראשון) בסרביה והוצג באופן רשמי כמאמנה החדש של פרטיזן בלגרד. "אני שמח שהגעתי למועדון גדול עם מסורת ארוכה ומשוכנע שאכין את הקבוצה לאירופה, אבל גם אעזור לה להמשיך במסורת של בניית שחקנים צעירים", אמר גרנט, שהוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות הנשיא דרגאן ג'וריץ. "אני מתרגש לעבוד במועדון עם אוהדים כה מרשימים ואני יודע איך איך הם מרגישים כלפי קודמי בתפקיד. זה הכדורגל. בצ'לסי הגעתי לגמר ליגת האלופות והייתי קרוב לאליפות ובסוף הייתי צריך ללכת".

"בפעם הראשונה הייתי בבלגרד ב-1977 וצפיתי במשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לוארזה", סיפר הישראלי. "עכשיו אני רוצה להביא את המועדון לרמה הגבוהה ביותר. זה אתגר גדול עבורי לבנות קבוצה שתתמודד במפעלים האירופיים. חשוב שלצד הצעירים יהיו בקבוצה שחקנים מנוסים שיעזרו ליצור סגל טוב וחזק". על המטרות של המועדון אמר: "כדי להגיע לאירופה חייבים לזכות באליפות. אני לא רוצה לדבר יותר מדי לפני שאני מתחיל לעבוד ולא יכול לחכות עד שאפגוש את השחקנים ביום שני".

גרנט אף דיבר על אירועי התקופה האחרונה בפרטיזן ואמר: "אני מאמן ובאתי לעשות את העבודה ולא להתעסק בעבר. הנשיא דיבר איתי על החזון של המועדון וזה כל מה שמעניין אותי. אני מתרכז רק במה שקורה במגרש". המאמן גם ציין כי לא יביא עמו שחקן ישראלי.

הנשיא דרגאן ג'וריץ' הוסיף: "המסורת של פרטיזן דורשת שלא נחפש רק תארים מקומיים אלא נחפש להתקדם באירופה ולכן אנחנו צריכים מאמן בסטנדרט המתאים. נפתח את החצי השני של העונה עם מאמן שהיה בגמר ליגת האלופות והוא יקבל את התמיכה הכנה של כולנו במועדון ושל אוהדי פרטיזן הנאמנים. לאירופה מגיעות קבוצת מאורגנות ויציבות כמונו. עם הגעתו של גרנט, אנחנו בונים קבוצה שתהיה פקטור משמעותי בליגת האלופות. אנחנו שמחים היום כי הבאנו מאמן שמכיר את אירופה".

פרטיזן עדיין לא חשפה את פרטי ההתקשרות עם גרנט, אך על פי הדיווחים, המאמן אמור לחתום לעונה וחצי ולהשתכר כ-400 אלף יורו עד תום העונה ולקבל סכום זהה אם יעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. על פי החוזה המסתמן, פרטיזן תדאג לגרנט גם לנהג צמוד שיסיע אותו בבלגרד, וכן תציב לצידו מתורגמן. בקבוצה יעשו מאמצים להוציא לו ויזה למחנה האימונים המתוכנן בדובאי. במידה וייתקלו בסירוב, עשוי המחנה לעבור לקפריסין.

למרות הסברה כי ג'ובאני רוסו ישמש כעוזרו של גרנט, קשר העבר הקרואטי הבהיר כי הוא אינו מעוניין בתפקיד: "אברהם הוא אדם גדול ומאמן גדול, הוא חבר שלי, אבל לא דיברנו על זה ויש לי תכניות אחרות", צוטט רוסו ביממה האחרונה בתקשורת הקרואטית. גם ז'ליקו פטרוביץ', שהיה עוזרו של גרנט בווסטהאם, סירב לתפקיד. כעת, מעריכים בסרביה, יעדיף גרנט לצרף ישראלי לצוות המקצועי.

צפו באוהדי פרטיזן בלגרד מפגינים נגד מינויו של גרנט

מדוע פרטיזן פיטרה מאמן שהוליך אותה לשתי אליפויות, ומינתה את גרנט?

אברהם גרנט מאמן פרטיזן בלגרד מוצג במסיבת עיתונאים. Darko Vojinovic, AP
פוזה אחרונה למצלמה. גרנט/AP, Darko Vojinovic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully