וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 2:4 את בטיס

האלופה שמטה יתרון 0:2, אך שערים של סאנצ'ס ומסי סידרו לה ניצחון יקר וצמצום הפער בפסגה לחמש. ניצחון לאתלטיקו

היום השני של המחזור ה-19 בליגה הספרדית, שסגר למעשה את הסיבוב הראשון, נחתם הערב (ראשון) עם כמה דרמות ענקיות. ברצלונה שמטה יתרון 0:2 בבית מול בטיס, אבל התעשתה בזמן וניצחה 2:4 בזכות שערים של אלכסיס סאנצ'ס וליאונל מסי. הפער מריאל צומק בחזרה לחמש נקודות, לפני מפגש הגביע בין השתיים ביום רביעי.

מפגש בין שתי קבוצות גדולות על הנייר וקטנות על המגרש העונה, כשאתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את ויאריאל, התרחקה מעט מהתחתית והשאירה את הצוללת הצהובה מתחת לקו האדום. בילבאו התקרבה למקום הרביעי עם 0:3 מוחץ על לבנטה, בעוד ראסינג סנטאנדר חזרה עם ניצחון חוץ 0:2 על אוסאסונה. מלאגה כבר חגגה שוויון דרמטי מול ספורטינג חיחון, אך ספגה בתוספת הזמן והפסידה 2:1.

ברצלונה - בטיס 2:4

מי היה מאמין שדווקא הקבוצה של פפה מל תהיה זו שתעשה לאלופת אירופה צרות כל כך גדולות ועוד בקאמפ נואו? ברצלונה ניצחה 2:4 את בטיס לאחר משחק דרמטי במיוחד, בו הצליחה האורחת לחזור מפיגור 2:0 וכמעט כפתה על בארסה תיקו שני ברציפות, אך שער של אלכסיס סאנצ'ס המצוין בדקה ה-75 השאיר את שלוש הנקודות אצל ברצלונה וצימק את הפער מריאל מדריד בחזרה לחמש נקודות. מסי חתם עם הרביעי מהנקודה הלבנה. אגב, סתם כדי לסבר את האוזן: ברצלונה ספגה היום שער בית ראשון לאחר 12 משחקי בית רצופים בכל המסגרות.

ברצלונה עלתה ליתרון בדקה ה-10 כשמסירת עומק אדירה של אלכסיס סאנצ'ס מצאה את ססק פברגאס בתוך הרחבה. קשר ארסנל לשעבר בעט לקורה הימנית, אך הכדור חזר לצ'אבי, שהמשיך פנימה וקבע 0:1. שתי דקות בלבד חלפו והשני של בארסה הגיע. הפעם, מסירת עומק של אנדרס אינייסטה מצאה את סאנצ'ס באגף שמאל, הצ'יליאני יישר למרכז, שם חיכה ליאונל מסי, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:2.

ניצחון קל? הצחקתם את בטיס. האורחת הצליחה להמם את הקאמפ נואו בדקה ה-32 כשמסירה של רוקה סנטה קרוס מצאה את סלבה סביליה, שבעט לשער, כדור שהגיע לרובן קסטרו, שמול שער ריק המשיך פנימה וצימק ל-2:1.

השוויון הדרמטי הגיע בדקה ה-52 כשמסירת עומק של סנטה קרוס מצאה את רובן קסטרו, שהתקדם והעביר מסירת רוחב לחלוץ הפרגוואי, שמ-18 מטר בעט נהדר לפינה וקבע 2:2 מדהים.

סנסציה? הצחקתם את בארסה. בדקה ה-70 נותרה בטיס ב-10 שחקנים לאחר שמריו ספג צהוב שני בעקבות עבירה על מסי וברצלונה נזקקה לחמש דקות בלבד על מנת להעניש. צ'אבי שלח מסירת עומק לסאנצ'ס, שהסתדר עם השומר שלו ובעט כדור חזק מ-20 מטר, השוער קסטרו נגע בכדור, אבל לא יותר מזה וזה 2:3 לברצלונה. בדקה ה-86 כבשה ברצלונה את הרביעי כשנגיעת יד של דוראדו שלחה את מסי לנקודה הלבנה. הארגנטינאי בעט בקלות פנימה וקבע 2:4. לא ניצחון פשוט, אבל בהחלט ניצחון. עכשיו אפשר להתפנות לקלאסיקו.

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 0:3

אחרי התיקו המאופס מול מלאגה במשחק הבכורה שלו, דייגו סימאונה השיג ניצחון ראשון עם הקולצ'ונרוס ואיזה ניצחון גדול זה היה, דווקא על חברו מימי הדאבל באתלטיקו, חוסה מולינה. אתלטיקו פתחה בטירוף, בניסיון לברוח מהתחתית אחת ולתמיד ואחרי מחצית ראשונה רוויה בהחמצות, מהלך משולב בדקה ה-40 של דייגו, אדריאן ופלקאו הסתיים בשער של האחרון. השני של הקולומביאני הנפלא, וה-11 שלו העונה, הגיע בפנדל בדקה ה-51, שהוא עצמו סחט. את החגיגה הדרום אמריקאית השלים דייגו הברזילאי, שעשר דקות לסיום חתם את התוצאה בבעיטה מתוך הרחבה. בעקבות הניצחון עולה אתלטיקו לפחות זמנית למקום העשירי. מה עם ויאריאל אתם שואלים? אפס בעיטות למסגרת, הפסד שמיני ועוד שבוע מתחת לקו האדום.

אתלטיק בילבאו - לבנטה 0:3

הבאסקים עשו צעד משמעותי בסגירת הפער מהמקום הרביעי, כשניצחו את הקבוצה שמחזיקה בו והתקרבו אליה עד כדי ארבע נקודות. לבנטה כבר לא יציבה כמו בתחילת העונה, והפעם נכנעה לשלוש נגיחות של בילבאו. הבלם פרננדו אמורבייטה כבש ראשון בדקה ה-11, ואוסקר דה מרקוס בישל את השני לפרננדו יורנטה, ששבר בצורת בת ארבעה חודשים בדקה ה-41 עם השישי שלו העונה. בתוספת הזמן היה זה מיקל סן חוסה שנגח את השלישי, אחרי הרחקתו של חואנפראן האורח. ניצחון מרשים לחבורה של מרסלו ביילסה.

משחקים נוספים:

ספורטינג חיחון - מלאגה 1:2
לספורטינג: אלחנדרו גאלבס (36), אוסקר טרחו (90). למלאגה: רוד ואן ניסטלרוי (88)

אוסאסונה - ראסינג סנטאנדר 2:0
לסנטאנדר: כריסטיאן סטואני (38 ו-71 בפנדלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully