וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מאזן החוץ שלנו לא מתאים לאלופה"

רגע לפני הגומלין מול אוסאסונה בגביע (ה', 23:00, ספ' 1 ו-HD) והקלאסיקו הצפוי ברבע הגמר, מאמן ברצלונה עומד על הבעיה

ריאל מדריד כבר מילאה את חלקה ועלתה לרבע גמר גביע המלך, וכעת היא מחכה שברצלונה תצטרף רשמית ותסדר חגיגת קלאסיקו כפולה שתחל בשבוע הבא. בארסה מגיעה להתארח אצל אוסאסונה עם יתרון משמעותי של 0:4, ואין סיבה שתסתבך. אתלטיק בילבאו תנסה גם היא להעפיל לרבע הגמר, כשתארח את אלבסטה אחרי 0:0 במשחק הראשון. המנצחת בעימות הזה, תפגוש בשבוע הבא את מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד.

אוסאסונה - ברצלונה (ה', 23:00, ספורט 1 ו-HD)

אחרי התיקו המאכזב בדרבי ופער חמש הנקודות שפתחה עליה ריאל מדריד בפסגה, ברצלונה רוצה להירגע לקראת הקלאסיקו הצפוי בשבוע הבא, ואין טוב יותר מאשר מפגש עם אוסאסונה. הקבוצה מפמפלונה נחשבת לשק החבטות של הקטלאנים בשנתיים האחרונות, כאשר העונה היא כבר ספגה ממנה שמינייה בליגה ורביעייה בגביע. בסך הכל ניצחה ברצלונה את אוסאסונה בחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשיחס השערים המשפיל עומד על 0:19.

שחקני ברצלונה יופיעו כאשר את חולצתם יעטר לראשונה תג הזכייה באליפות העולם לקבוצות. דני אלבס הפצוע ייעדר מהמשחק וכמוהו גם אנדרס אינייסטה, כשהמגן מקסוול קיבל אישור להמריא לפריס על מנת לקדם את העברתו לסן ז'רמן.

שחקני הרכב נוספים יקבלו מנוחה מפפ גווארדיולה, שאמר: "המאזן שלנו במשחקי החוץ הוא לא מאזן של אלופה. אנחנו חייבים להיות יותר נחושים. נילחם על כל 63 הנקודות שנותרו בליגה. אם ריאל תמעד, אנחנו ננצל זאת".

אתלטיק בילבאו - אלבסטה (ה', 21:00, ספורט1 ו-HD)

ליאונל מסי מתכנן עונת פרישה בארגנטינה

ריאל מדריד תגיע לקלאסיקו בגביע ללא סמי חדירה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully