וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אגשים את החלום לשחק בארגנטינה לפני הפרישה"

כוכבה של ברצלונה שחגג זכייה נוספת בכדור הזהב כבר מסתכל לעבר המשך הקריירה, ומחמיא לרונאלדו: "הוא היה סקורר גאון"

אחת השאלות המעניינות לגבי ליאונל מסי קשורה מן הסתם לעתידו. הארגנטינאי המצוין שזכה השבוע בכדור הזהב וחגג בפעם השלישית ברציפות את התואר סיפר היום (רביעי) כי יש לו כוונה לשחק בארגנטינה לפני שיפרוש מכדורגל. העובדה שמסי בסך הכל בן 24 וכבר מדבר על הפרישה שלו עשויה אולי לגרום לאוהדי ברצלונה לחשוש?

מסי, שגדל בניואלס אולד בויס ועבר ממנה לקבוצת הילדים של ברצלונה בגיל 13, התראיין ל'אולה' והבהיר שאין לו ספק שבשלב מסוים בהמשך הקריירה הוא ישחק בליגה הארגנטינאית. "באירופה אני רוצה לשחק בברצלונה", אמר הפנומן. "הייתי נשאר כאן תמיד, ככל שאני אשאר יותר, כך יהיה עדיף מכיוון שאני מרגיש מאוד נוח ואהוב.

"אלא שלפני שאני פורש, אני רוצה לשחק במדינה שלי, אני לגמרי בטוח שאני רוצה לשחק בארגנטינה", הוסיף מסי. "זה חלום ואני אגשים אותו". מסי גם התייחס לעובדה שקיבל את התואר מרונאלדו הברזילאי: "זה שימח אותי מאוד לפגוש אותו. השתתקתי כשראיתי את השערים שלו על המסך שהיה על הבמה, מדהים. הוא היה חלוץ מדהים ובן אדם נהדר, תמיד עם חיוך על הפנים. זה כבוד לקבל ממנו את הפרס. חלום נוסף התגשם, מכיוון שכילד הערצתי אותו, הוא סקורר גאון".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully