וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: חדירה יחמיץ את משחקי הגביע מול ברצלונה

קשר הבלאנקוס נפצע בקרסול וצפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. צ'אבי אלונסו: "לא רוצה להשוות בין ריאל מדריד לברצלונה"

ריאל מדריד אמנם עלתה אמש (שלישי) לרבע גמר גביע המלך עם 0:1 בחוץ על מלאגה (2:4 בסיכום) ומחכה לקלאסיקו מול ברצלונה שצפויה לעלות גם כן אחרי 0:4 במשחק הראשון מול אוסאסונה, אבל בדרך איבדו הבלאנקוס שני שחקנים. למרות האופטימיות של ז'וזה מוריניו, פציעתו של סמי חדירה בקרסול התגלתה חמורה ממה שנראה תחילה והוא צפוי להיעדר כחודש. משמע: קשר נבחרת גרמניה יחמיץ את שני המשחקים הצפויים מול ברצלונה. מי שלא ישחק רק במשחק הראשון נגד ברצלונה הוא המגן הימני אלברו ארבלואה, שהורחק אתמול בצהוב שני.

"ברצלונה עוד צריכה לשחק בגומלין, אבל אנחנו כבר מוכנים אליה ונגיע לשלב הבא עם הרבה כבוד", אמר קשר הבלאנקוס צ'אבי אלונסו אחרי המשחק ב-לה רוסאלדה, "אני לא רוצה להשוות בין הקבוצות. אני יודע שהולך לנו טוב ושהתחלנו את 2012 עם שלושה ניצחונות. אנחנו לא מתעסקים במה שקורה בקבוצות אחרות".

המשחקים שלה נגד ברצלונה יתקיימו ב-18 בינואר (סנטיאגו ברנבאו) וב-25 בינואר (קאמפ נואו), אבל לריאל יש שני משחקים בתווך, נגד מאיורקה בחוץ ומול אתלטיק בילבאו בבית, והקפטן איקר קסיאס הזכיר: "לפני שמדברים על ברצלונה אנחנו צריכים לשמור על היתרון שיש לנו בליגה. צריך לזכור שלברצלונה עוד יש גומלין נגד אוסאסונה ואחרי הניצחון של מאיורקה על ריאל סוסיאדד כולנו ראינו שאפשר לעשות מהפכים".

המאמן ז'וזה מוריניו התייחס בעיקר למשחק נגד מלאגה ואמר: "היינו פרקטיים. התגוננו היטב, לא נתנו ליריבה להגיע להזדמנויות וכבשנו למרות שלא היה לנו משחק מבריק".

(עדכון ראשון: 8:23)

שער של בנזמה העניק לריאל מדריד 0:1 במלאגה
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully