וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניצן שירזי ומשה סיני המועמדים המובילים לאימון

מאמן הפועל חיפה לשעבר ושחקן העבר מועמדים לקבל את התפקיד עד תום העונה. שחקן: "רובנו שמחים מעזיבת קשטן"

ניצן שירזי ומשה סיני הם המועמדים המובילים לאמן את הפועל תל אביב עד תום העונה. כידוע, האדומים מחפשים מאמן שיחליף את דרור קשטן, שקיבל הודעת פיטורים מאלי טביב. הבעלים בחן מספר מאמנים פנויים בשוק, וכרגע נראה שלשניים סיכויים גבוהים להגיע למתחם חודורוב. מנגד, המאמן רוני לוי לא מעוניין בתפקיד מאחר והוא זוכה להצלחה באנורתוזיס הקפריסאית ואף צפוי לקבל בקרוב הצעה להארכת החוזה.

אם שירזי (40) שהתפטר מאימון הפועל חיפה במהלך הסיבוב הראשון ימונה, צפוי שוער העבר של הפועל תל אביב שביט אלימלך להגיע כעוזרו. אלימלך שימש כעוזרו של שירזי בהפועל חיפה. סיני (50) הוא אחד הסמלים הגדולים של המועדון והדריך הקבוצה כמאמן בין השנים 1993-1997. אשתקד אימן את מכבי הרצליה בלאומית וכרגע הוא משמש כפרשן בשידורי ליגת העל. כידוע, סיני שימש כעוזרו של קשטן בנבחרת ישראל ובין השניים שוררים יחסים קרובים ולפיכך מעניין יהיה לראות האם יסכים להחליפו.

בינתיים, עד שימונה מחליף לקשטן, ישמש מאמן הכושר רון ציבלין כמאמן זמני והוא אף ינהל את משחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה ביום שלישי.

שחקנים בקבוצה היו בהלם כששמעו מהתקשורת על ההודעה שקשטן פוטר. מלבד טוטו תמוז שהתנגד למהלך ומחה באוזני חבריו על פיטורי המאמן, רוב שחקני הפועל תל אביב היו מרוצים מהצעד שעשתה את ההנהלה והם מאמינים שעם מאמן חדש אפשר לפתוח דף חדש בליגה ולחזור למירוץ האליפות.

שחקן בקבוצה אמר: "צעקנו את זה כבר מתחילת העונה. חדר ההלבשה היה מקום דכאוני והיו יותר מדי מריבות בקבוצה בגלל צורת הדברים. אני מקווה שהשינוי הוא לטובה". שחקן אחר הוסיף: "כמה שזה עצוב בשביל קשטן, רוב השחקנים שמחים מהמהלך ומקווים שהשמחה תחזור אלינו והפועל תהיה קבוצה יותר שמחה על המגרש לעומת השבועות האחרונים".

דרור קשטן פוטר מאימון הפועל תל אביב

כבר ביום ראשון דיווחנו: הפועל ת"א מתכוונת להיפרד מקשטן

עוד בהפועל תל אביב: טל בן חיים מתקרב לקבוצה

מכבי פ"ת-הפועל ת"א: האדומים ייצאו מההלם? (20:00, 5+ לייב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully