וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טל בן חיים מתקרב לקבוצה

חלוץ מכבי פ"ת ייפגש עם הנהלת האדומים ביום רביעי במטרה לסכם. עמוס לוזון דורש את לאלה, עבאס ו-1.75 מיליון יורו

בעלי הפועל תל אביב אלי טביב מחפש להרגיע את המערכת ואת גזרת האוהדים המתוחה אחרי פיטורי דרור קשטן. הפתרון: טביב מעוניין לסגור באופן מיידי את נושא צירופו של חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים. לוואלה! ספורט נודע כי ביום רביעי, יממה לאחר שהקבוצות יתמודדו ביניהן בחצי גמר גביע הטוטו, תתקיים פגישה בין השחקן להנהלת הפועל תל אביב במטרה להגיע לסיכום כספי.

בעלי מכבי פתח תקוה עמוס לוזון מתכוון לבקש מהפועל תל אביב במסגרת העסקה את החלוץ מהראן לאלה והקשר מחמוד עבאס. זאת, בנוסף לדמי העברה אסטרונומיים בסך 1.75 מיליון יורו על 50 אחוז מהכרטיס. כזכור, ביום שישי פרסמנו על פגישה ראשונית שהתקיימה בין טביב ללוזון בנושא החלוץ. לוזון הציב את דרישותיו הכספיות ואילו טביב ביקש זמן למחשבה.

בן חיים בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה והוא מלך שערי מכבי פתח תקוה. בקיץ כבר סגרו האדומים על צירופו, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון בגלל סירובו של סלים טועמה לעשות את הדרך ההפוכה למלאבס.

בינתיים, טביב ממשיך לחפש מאמן שימלא את מקומו של קשטן המפוטר עד תום העונה. בשלב זה נראה כי משה סיני וניצן שירזי הם המועמדים המובילים לתפקיד. מאמן הכושר רון ציבלין הוא זה שישמש כמאמן הזמני וידריך את הקבוצה במשחק חצי גמר גביע הטוטו הערב (שלישי, 20:00, 5+ לייב) לאחר שזאב זלצר סירב לקחת על עצמו את התפקיד.

בלאגן בהפועל תל אביב:

דרור קשטן פוטר מאימון הפועל תל אביב

משה סיני וניצן שירזי מועמדים לאימון האדומים

עמוס לוזון ואלי טביב נפגשו בעניין טל בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully