וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דרור קשטן פוטר מתפקידו

בסיום שיחה קצרה בין המאמן לבעלים אלי טביב, הוחלט על סיום עבודתו של קשטן. זאב זלצר סירב, רון ציבלין יהיה מאמן זמני

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) כי המאמן דרור קשטן סיים את תפקידו בקבוצה. ההודעה נמסרה לאחר שיחה טלפונית בין המאמן הוותיק לבעלי המועדון אלי טביב, בסיומה החליטו הצדדים להיפרד אחרי תקופה ארוכה של חיכוכים. האדומים הודיעו כי מי שישמש כמאמן זמני הוא זאב זלצר, מנהל העל של מחלקת הנוער במועדון, אך זה סירב לקבל את התפקיד. לפיכך, רון ציבלין הוא שינהל את משחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה בשלישי.

קשטן פרסם הודעה רשמית מטעמו בה טען: "אתמול, ה-8 בינואר 2012, אלי טביב השוהה במיאמי התקשר אליי טלפונית והודיע לי על הפסקת עבודתי לאלתר. היום נשלח אליי מכתב פיטורים מטעם המועדון החוזר על הודעתו של טביב מאמש".

כזכור, בתקופה האחרונה דווח על מערכת יחסים עכורה במיוחד בין קשטן לטביב, שפגעה בנעשה במועדון. הבעלים האשים בפני אנשים במועדון את קשטן במצב המקצועי של הקבוצה, שניצחה פעם אחת בששת המחזורים האחרונים בליגה. כבר לפני המשחק מול הפועל עכו לפני שבוע וחצי הועלתה האפשרות הראשונה לפיה קשטן יסיים את תפקידו, אך הניצחון 1:2 דחה את המהלך. בעקבות ה-1:1 המאכזב בבאר שבע בשבת התערער מאוד מעמדו של קשטן ומקורבים למועדון טענו כי קיימת אכזבה גדולה בהנהלת הפועל תל אביב מהישגי הקבוצה ומהאופן שבו היא משחקת, ושעל כן מעמדו של המאמן הוותיק מעורער מתמיד ושנשקלת האפשרות להחליף אותו.

זו הייתה הקדנציה הרביעית של קשטן בן ה-67 בהפועל תל אביב. המפורסמת ביותר הייתה בין השנים 1999 ל-2004, אז לקח את הקבוצה לדאבל, והביא אותה עד לרבע גמר גביע אופ"א, שם הפסידה למילאן. קשטן הגיע לקבוצה לראשונה לקראת סיום עונת 1996/7, והציל אותה מירידה. הוא גם אימן את הקבוצה בעונת 2005/6, זכה איתה בגביע המדינה וסיים במקום השני.

קשטן עוזב את הפועל תל אביב כאשר היא במקום השלישי בטבלה עם 36 נקודות ורחוקה שלוש נקודות מהשנייה בטבלה מ.ס אשדוד ותשע נקודות מהמוליכה עירוני קרית שמונה. תחת קשטן עלו האדומים לשלב הבתים בליגה האירופית, אך לא צלחו את הבית שכלל את. פ.ס.וו איינדהובן, לגיה ורשה וראפיד בוקרשט.

ביום ראשון פרסמנו: נשקלת האפשרות להחליף את קשטן

שחקנים בהפועל תל אביב התלוננו: קשטן וטביב גורמים לפילוג

גורמים בקבוצה חיכו לרגע בו קשטן יסיים את תפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully