וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם לא ננצח את עכו, קשטן צריך ללכת"

29.12.2011 / 23:43

גורם באדום רמז לגבי עתיד המאמן, שבינו לבין אלי טביב שוררת מתיחות. מקורב: "הם עושים שריפות". סולחה בין אדל לתמוז

אחרי יום גדוש באירועים בהפועל תל אביב, שהביא למתיחות שיא במועדון, הביעו בשעות הערב גורמים בכירים בהנהלה רמיזות ראשונות לגבי עתידו של המאמן דרור קשטן. "אם לא ננצח את הפועל עכו, קשטן צריך לקחת אחריות וללכת הביתה", אמר גורם במועדון. עם זאת, ניצחון ככל הנראה ירגיע את היחסים בין המאמן לבעלים אלי טביב ולשחקנים שהגיעו בשלב זה למצב בעייתי.

כאמור, בעקבות ידיעת וואלה! ספורט מהבוקר (חמישי), גורמים ושחקנים בהפועל תל אביב דיווחו על מתיחות מסוימת ביחסים בין טביב לקשטן. הבעלים, לפי גרסתם, רטן על היכולת של הקבוצה תחת קשטן והביע חוסר שביעות רצון. המאמן לעומתו האשים את השחקנים ודרש שוב חיזוק משמעותי נוסף לקבוצה כבר בינואר.

כזכור, הבוקר פרסמנו כי שחקנים מאשימים את השניים ביצירת מחנאות בקבוצה שגורמת לפילוג בין השחקנים, אך בקבוצה הכחישו את העניין. מאז שעות הבוקר עוסקים באופן גלוי בהפועל תל אביב במצבה המידרדר של הקבוצה כשחלק מאנשי המועדון מאשים את הבעלים במצב, ואילו חלק נוסף את המאמן. בשל כך, נוצר מתח בין שני האנשים החזקים במועדון, טוענים גורמים בהפועל תל אביב.

"טביב וקשטן עושים שריפות במועדון וכל השאר עסוקים בלכבות אותן כל היום", כך אמר מקורב מאוד לקבוצה. "מרגישים את המתח באוויר וקשה לראות את הקבוצה יוצאת מהמצב שנוצר", הוסיף אותו גורם.

ראוי לציין כי טביב עצמו מכחיש שקיימת מתיחות בינו לבין המאמן.

כידוע, האדומים לא ניצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים בהם השיגו שתי נקודות בלבד. בעקבות הרצף השלילי, הקבוצה ירדה למקום השלישי בטבלה והיא רחוקה תשע נקודות מהמוליכה, עירוני קרית שמונה.

קשטן הביא לסולחה בין אדל לתמוז

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה אימון קל לקראת משחק הליגה מול הפועל עכו בשבת. קשטן דאג לכך שאפולה אדל וטוטו תמוז שהתעמתו לאחר המשחק אמש מול בית"ר ירושלים (1:1), ויכוח שכמעט הגיע למגע פיזי רציני, יתנצלו בפני שאר השחקנים והם אמורים לפצות את הקבוצה בשל התנהגותם.

המאמן לא תירגל הרכב לקראת המשחק מול ומעבר לאותה סולחה לא דיבר עם שחקניו. מי שדווקא ניסה לרומם את רוחם של שחקני הפועל הוא חלוץ הקבוצה בעונה שעברה, איתי שכטר, השוהה בארץ בגלל פגרת החורף בליגה הגרמנית ונכח במתחם האימונים של סגנית האלופה.

על פי דיווחים בצרפת, הפועל תל אביב מעוניינת בקשר/חלוץ הצרפתי בריאן ברגוניו (29), שחקנה של לצ'ה האיטלקית. ברגוניו שיחק בעבר בטולוז וליון ואשתקד הושאל לחצי עונה לשאטורו. הוא אינו נמצא בתוכניות של לצ'ה ולאחרונה נודע כי גם הפועל באר שבע בדקה אפשרות לצרפו.

עוד בהפועל תל אביב:

הידיעה שעוררה סערה בהפועל תל אביב: "טביב וקשטן יוצרים מחנאות בקבוצה"

טוטו תמוז ואפולה אדל התעמתו אחרי ה-1:1 בטדי

צפו באדומים מסיימים משחק רביעי ללא ניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully