וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דחיפות בין טוטו תמוז לאפולה אדל

שוער הפועל ת"א צעק לחלוץ "אתה אגואיסט", השחקנים הפרידו ביניהם ומנעו תגרה. שחקן: "לאף אחד פה לא אכפת מאף אחד"

בהפועל תל אביב לא קיבלו ברוח טובה את תוצאת הסיום (1:1) במשחק נגד בית"ר ירושלים הערב (רביעי). בסיום המשחק נרשמה תקרית בחדר ההלבשה, כשטוטו תמוז ואפולה אדל דחפו אחד את השני.

התקרית התחילה לאחר שהשוער זעם על החלוץ וצעק עליו: "אתה פשוט אגואיסט". השחקנים האחרים מיהרו להפריד, כך שלא נרשם מגע רציני. "היה ברור לכולם שהכל התפרק, אנחנו לא קבוצה ולא מועמדים לאליפות", אמר אחד השחקנים בסיום.

כמו כן, בירידה לחדרי ההלבשה במחצית שחקני בית"ר התנפלו על מירקו אורמוש, וזעמו עליו שהוא עשה הצגה בסחיטת הפנדל. אורמוש נותר לבד, כשאף אחד מהשחקנים לא הגן עליו או ניסה לשמור עליו. "לאף אחד פה לא אכפת מאף אחד, וראינו את זה במחצית", אמר אחד השחקנים.

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן נשמע מאוכזב מאוד בסיום מההופעה החלשה של קבוצתו: " 90 דקות לא ראינו היום כלום מהפועל תל אביב. זה כבר משחק שני שאנחנו מבקיעים מוקדם ואז יורדים לאחור ולא מצליחים להיכנס למשחק. שיחקנו רע היום. למעשה, מרגע השער לא שיחקנו בכלל ובית"ר שלטה במשחק".

לגבי המשך הדרך הוסיף קשטן: "לא צריך להתמקד בפער מקרית שמונה, אלא בזה שהקבוצה תחזור לשחק כדורגל כמו שהיא יודעת. צריך לציין שיש לנו ארבעה שחקנים פצועים ויש לזה השלכות. אנחנו מקווים להתחזק כבר בחודש ינואר".

גם המגן עמרי קנדה סיכם עוד ערב מאכזב של האדומים: "משחק לא טוב שלנו. אותו סימפטום של המשחקים האחרונים, אנחנו פותחים טוב ומבקיעים שער מהיר ואז הולכים אחורה, מסתגרים, היריבה לוחצת אותנו, משווה וכעמט מנצחת את המשחק. אנחנו רחוקים מהיכולת שלנו וזה הרבה מעבר להפרש מקרית שמונה שהוא תשע נקודות וזה לא צחוק. ביכולת הזו יהיה לנו קשה להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע. בסקוטלנד סגרו 13 נקודות וזה אפשרי, אבל אנחנו חייבים לחזור ליכולת שלנו.

קנדה הוסיף: "דרור אמר לנו במחצית לא ללכת אחורה ולהבקיע את השני כי אנחנו עלולים לספוג. הוא כל הזמן אומר לנו לא ללכת אחורה, אבל קורה בדיוק ההיפך. התקופה הקרובה תהיה המבחן שלנו. במצבים כאלה נמדדים שחקנים ובמיוחד בהפועל תל אביב".

במשחק הבית הקרוב שלה נגד הפועל עכו תערוך הפועל תל אביב טקס פרידה ממאמן נבחרת ישראל החדש, אלי גוטמן, שיזכה לגביע הוקרה אותו יעניקו לו הבעלים אלי טביב והקפטן וואליד באדיר.

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 1:1 - צפו בתקציר

שני אוהדי הפועל נדקרו בקטטות מול אוהדי בית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully