וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "טביב וקשטן עושים מחנאות בקבוצה"

שחקנים בהפועל ת"א בהאשמות חסרות תקדים: "כולנו פה כמו מכונות כסף בשביל טביב, הכי עצוב שקשטן משתף איתו פעולה"

התיקו נגד בית"ר ירושלים אמש (רביעי), שהיה משחק הליגה הרביעי ברציפות של הפועל תל אביב ללא ניצחון, היווה זרז ליציאת הכביסה המלוכלכת במועדון. בסיום המשחק נרשם עימות בין אפולה אדל לטוטו תמוז, אך זו הייתה רק ההתחלה. בהמשך החלו השחקנים לספר על היחס שהם מקבלים מהבעלים אלי טביב ולא חסכו האשמות גם מהמאמן דרור קשטן.

"טביב יצר מחנאות בהפועל כמו במכבי", מאשים אחד השחקנים. "יש פה שחקנים שהוא לא יכול לראות במועדון, והכי מצחיק שהוא קורא לנו ממורמרים. כולנו פה כמו מכונות כסף בשבילו - ככל שאתה שווה יותר, ככה תקבל יחס טוב יותר. הוא סימן מספר שחקנים, כאלה שחתמו גם עם מוני הראל, והוא יעשה הכל כדי להעיף אותם מהקבוצה. הכי עצוב שבמקום שקשטן יעשה לזה סוף, הוא משתף איתו פעולה".

"יש סיבה הגיונית ואמיתית למה שי אבוטבול לא שותף אתמול ומדוע מירקו אורמוש, שרק לפני כמה ימים היה צריך להיות כבר מחוץ למועדון פתאום בהרכב?", תוהה מקורב למועדון, "יכול להיות שמריו פצ'אלקה ונוסא איגייבור, שהם בחורים כל כך טובים ונחמדים, יסתובבו עם בטן מלאה על המועדון ואחד מהם אפילו יטוס הביתה בלי לשאול אף אחד? יכול להיות שרועי גורדנה יחטוף עצבים על ספסל המחליפים במשחק הקודם ויראה דקות אצל קשטן רק אחרי כמה ימים על חשבון שחקנים אחרים? יש מצב שקשטן פתאום נעשה לבבי ומתחשב? נראה שלאף אחד אין חשק לשחק בשביל המועדון. יש עוד הרבה דברים שמתנהלים בצורה בזויה פה. הפועל עוד תהפוך למקום שאף אחד לא רוצה לדרוך בו".

שחקן אחר אמר: "היה ברור לכולם שזה מה שהולך להיות פה. חלק גדול מהשחקנים לא רוצים להיות במועדון כי אין פה יחס אנושי לאף אחד. הרבה מרגישים שקודם כל חשוב כמה אתה שווה ואחר כך היחס. לפחות חצי מהקבוצה לא רוצה להמשיך בעונה הבאה בגלל חוסר היחס במועדון ושלאף אחד לא אכפת ממך באמת. היינו צריכים לשמוע לקהל שצעק את זה חודשים".

"הראש של טוטו לא בכדורגל"

בסיום המשחק, אפילו שחקני בית"ר נדהמו לראות את היכולת של שחקני הפועל ואחד מהם אמר: "אף פעם לא ראינו את הפועל משחקת בכזה חוסר חשק. שחקנים עשו טובה שהם בעטו בכדור. נראה היה שחלק מהם רוצים שננצח את המשחק יותר משאנחנו רצינו".

תגובת הפועל בנושא: "ההחלטה על הרכבים נעשית אך ורק על ידי הצוות המקצועי ואלי טביב לא לוקח שום חלק בכך. כל שחקני הפועל שווים בעיני טביב והאינטרס היחיד שלו הוא הצלחת הקבוצה ולא שום דבר אחר".

אם נחבר את הדברים למה שקרה לאחר המשחק, אפשר לראות בבירור שאותם הדברים שנאמרים אכן מורגשים. אבוטבול, שחוזהו החדש עדיין לא נסגר, נראה מדוכא אתמול מהתנהלות העניינים ולטענת חבריו יצא מהאצטדיון "עם הראש באדמה". חלק מהשחקנים לא היה אפילו מאוכזב מפער תשע הנקודות שפתחה קרית שמונה על פניהם בצמרת ואף דאגו לציין ש"זה מגיע לנו".

עוד מקורבים למועדון הודו שיש טענות קשות נגד טוטו תמוז: "התקשרו אליי מספר שחקנים כבר לפני כמה ימים ואמרו שהראש של טוטו לא בכדורגל", סיפר מקורב לקבוצה. "כנראה הוא חושב רק על תג המחיר שלו ועל הוויכוח בין רונן קצב לבין טביב". מספר שחקנים נוספים טענו בתוקף כי זוהי עונתם האחרונה בהחלט בקבוצה.

טביב נוסע. לא ידוע מתי יחזור

למרות כל הדברים הללו, טביב לא מתכוון להישאר בארץ ובשבוע הבא יטוס לארצות הברית לטפל בעסקיו. בהפועל לא יודעים מתי הוא אמור לשוב ארצה. טביב ינסה להביא חיזוק לקבוצה בימים הבאים ואם לא יצליח, המשימה תעבור לשאר חברי הנהלת המועדון, שיצטרכו להגיע לסיכום עם קשטן על שחקני רכש. המועמדים העיקריים כרגע הם הבלם האורוגוואי מתיאס קוואגליוטי, הבלם הסלובני מרקו שולר והקשר ההונגרי גיורגי שאנדור. המועדון כבר החל במגעים עם השלושה.

היחיד שקיבל מחמאות היה הבלם הצעיר מור שושן, שאמר בסיום המשחק: "אנחנו לא מצליחים לנצח, לא סוד שאנחנו בתקופה לא טובה. זה מבאס, כי בשני המשחקים האחרונים היינו צריכים לקחת את הנקודות בשיניים למרות היכולת הפחות טובה. אין דרך להסביר את מה שקורה לנו".

שושן הוסיף: "אני לא מסכים שאין על מה לדבר מבחינת החזרה לתמונת המאבק על האליפות. זו לא היכולת האמיתית שלנו והוכחנו את זה בעבר. אני מקווה ובטוח שנחזור ליכולת הזאת בקרוב".

לפני ואחרי המשחק אתמול נרשמו כמה תקריות אלימות בין אוהדים של שתי הקבוצות. באחת מהן אף נפצעו שני אוהדים של הפועל תל אביב.

צפו בהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדות ב-1:1
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully