וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-הפועל תל אביב: רון ציבלין על הקווים

10.1.2012 / 9:00

מאמן הכושר ימלא את מקומו של קשטן בחצי גמר גביע הטוטו, לאלה, עבאס ואורמוש יפתחו. לצארביץ' הוצע פיצוי תמורת עזיבה

אחרי ששחררה את הקשר הקמרוני שלה, ג'סטיס וומפור (צפוי לטוס היום לבלגיה), הקשר הקרואטי של מכבי פתח תקוה, מריו צארביץ', התבקש לעזוב מיידית את הקבוצה תמורת פיצוי. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, הקמרוני קיבל הודעה על ההחלטה לשחררו לפני המשחק מול אשדוד, כשצארביץ' קיבל הודעה דומה אך סירב לעזוב בטענה שהוא דורש פיצוי. כעת מנהלים הצדדים משא ומתן במטרה להגיע להסדר, מה שאומר שהשחקן לא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה היום (שלישי) נגד הפועל תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו (20:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

אמש ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. טל בן חיים, שעשוי לעבור להפועל תל אביב, יחזור להרכב, כנראה על חשבון עומר גולן. אסי משיח פצוע ולא ישחק. הקשר האוקראיני איגור מאליש, שכבר סיכם בקבוצה, צפוי לחתום לאחר המשחק. גם הקשר הגנאי, סולומון אמואסי, אמור לקחת חלק במשחק. השניים משחקים על אותה עמדה כך שאייל לחמן אמור לבחור אחד מהם. הסיכום עם מאליש ושביעות הרצון מיכולתו, הביא להחלטה להחתימו לאחר המשחק. מאליש עצמו עשוי לפתוח במקום ציון צמח. החלוץ הבלארוסי דימטרי קומרובסקי (25) שהוצע לקבוצה בסוף השבוע לא יגיע בסופו של דבר.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי; סבסטיאן סנסוני, חגי גולדנברג, ציון צמח (איגור מאליש), דני פרדה (טל בן חיים), ויקטור מרעי, טל בן חיים (עומר גולן).

הפועל תל אביב: איגייבור עשוי לחזור לסגל

בצל פיטורי דרור קשטן ועם המאמן הזמני רון ציבלין על הקווים ינסו האדומים להעפיל לגמר גביע הטוטו, מפעל בו זכתה הקבוצה לאחרונה בעונת 2001/2. ציבלין, אגב, ניהל לאחרונה את משחק הליגה של האדומים מול מכבי פתח תקוה במקומו של קשטן שישב שבעה על מות אחיו. אז זה נגמר ב-0:1 לקבוצה של אייל לחמן.

המאמן הזמני ייאלץ להסתדר ללא עומר דמארי, סלים טועמה ואביחי ידין הפצועים. מחמוד עבאס, מירקו אורמוש ומהראן לאלה אמורים לפתוח במקומם. נוסא איגייבור אמור לשוב לסגל וגם הבלם הסלובני מרקו שולר עשוי לרשום הופעת בכורה במידה ושחרורו הבינלאומי יגיע בזמן מההתאחדות הבלגית.

ההרכב המשוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, מירקו אורמוש, רועי גורדנה, שי אבוטבול, מחמוד עבאס, מהראן לאלה, טוטו תמוז.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully