וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "השופט הרחיק את קומפני בגלל ווין רוני"

מאמן מנצ'סטר סיטי מאשים את חלוץ יונייטד בהרחקה המדוברת בדרבי ואמר: "היום אני בטוח מתמיד באפשרות שנזכה באליפות"

במנצ'סטר סיטי עדיין נסערים מההפסד אתמול (ראשון) למנצ'סטר יונייטד, 3:2 במסגרת הגביע האנגלי. שופט המשחק כריס פוי הרחיק את וינסנט קומפני בכרטיס אדום ישיר בהחלטה מעוררת מחלוקת, ומאמן סיטי, רוברטו מאנצ'יני, יודע מי אשם בהרחקה.

"ווין רוני קבע עבור השופט את ההחלטה", אומר מאנצ'יני, "הוא השפיע עליו. הוא היה ליד השופט". סיטי כבר הודיעה אתמול שהיא תערער על האדום נגד קומפני, מכיוון שהוא עלול לספוג עונש של הרחקה לארבעה משחקים מכיוון שזה האדום הישיר השני שלו העונה. "אני לא חושב שהגיע לו אדום, ואני מאמין שנזכה בערעור", אמר המאמן האיטלקי.

מלבד לכעס על השופט, מאנצ'יני גאה בשחקני שלו על המאבק שלהם בפיגור 3:0, כשהתכולים צימקו ל-3:2 ולא היו רחוקים מלהשוות על אף הפיגור המספרי. "כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה ומזה שהודחנו מהגביע", אמר מאנצ'יני, "אבל אני מסופק ששיחקנו משחק כזה טוב, ואני גאה בשחקנים. הם הראו אופי ולא נכנעו.

"היום אני חושב יותר מתמיד שאנחנו יכולים לזכות באליפות. אם נמשיך להראות את הנחישות הזאת שהייתה מול יונייטד, נוכל לזכות בתואר. אמרתי שאנחנו חייבים להשתפר, ועשינו את זה. לשחק במשך 80 דקות בעשרה שחקנים מול אחת הקבוצות הטובות באירופה ולהיות כל כך קרובים לחזור מפיגור 3:0, זה פנטסטי".

ווין רוני הגיב להאשמות של מאנצ'יני, וכתב בטוויטר: "מצחיק שאנשים חושבים שקומפני הורחק בגללי. אני לא שופט. אני לא הוצאתי כרטיס אדום. אבל זה היה אדום ברור: תיקול עם שתי רגליים".

פרגוסון: "גרמנו לסיטי להיראות יותר טוב ממה שהם היו"

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את מנצ'סטר סיטי בגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully