וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "גרמנו לסיטי להיראות יותר טוב ממה שהם היו"

אלכס פרגוסון לא אהב את היכולת של יונייטד בסיום ב-2:3 על סיטי. רוני על שובו של סקולס: "זה שוק". ובשלב הבא: ליברפול

אפשר להתלונן על השופט, אפשר לדבר על ההרחקה של קומפני ועל הפנדלים שלא נשרקו, אבל חבל להתבכיין ביום שכזה. מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי שוב הזכירו לעולם מדוע הכדורגל נהנה מכזו פופולריות גלובלית, כשסיפקו משחק נהדר במסגרת הגביע האנגלי, בו האדומים ניצחו 2:3 בדרבי בסיבוב השלישי של המפעל.

לפני המשחק נדמה היה שהסיפור הגדול הוא חזרתו של פול סקולס, שחזר מהפרישה ואף שותף במשחק כשעלה מהספסל בדקה ה-59. אך בסיום התברר שעם כל הכבוד לסקולסי, הסיפור האמיתי הוא עדיין המשחק עצמו. ואיזה משחק זה היה. יונייטד הובילה 0:3 במחצית ופנטזה על נקמה על ה-1:6, אך לבסוף ניצחה "רק" 2:3 אחרי שסיטי חזרה, על אף שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה מפוקפקת של וינסנט קומפני בדקה ה-12.

צפו בדרמה הגדולה במנצ'סטר

ווין רוני כבש צמד עבור יונייטד: אחד בנגיחה נפלאה בדקה ה-10, השני בריבאונד לפנדל שהוא בעצמו החטיא. "אחרי שעלינו ל-0:3 אולי קצת הורדנו את הרגל מהגז", אמר רוני בסיום, "ידענו שיהיה משחק קשה. סיטי כבשה שני שערים, והיינו חיבים להבטיח את הניצחון. למזלנו, הצלחנו לעשות את זה. עכשיו היתרון הפסיכולוגי הוא שלנו".

השמועות באנגליה לפני המשחק דיברו על מתיחות בין רוני לאלכס פרגוסון, אבל החלוץ שוב הכחיש. "כל מה שהיה כתוב בעיתונים זה פשוט שטויות", אמר רוני, אני רוצה להישאר במועדון הזה עוד הרבה שנים".

רוני גם התייחס לחזרה של פול סקולס. "למען האמת, היינו בשוק", אמר רוני, "לא ידענו מזה עד שהגענו לחדר ההלבשה, אבל הוא שחקן גדול".

אלכס פרגוסון טען גם הוא ש"אין שום בעיה עם רוני. התקשורת פשוט מצאה לעצמה פול גאסקוין חדש, והוא סובל מזה". כמו כן פרגוסון (כצפוי) תמך בהחלטה השנויה במחלוקת של השופט כריס פוי להרחיק את וינסנט קומפני: "ראיתי אותו כבר עושה את זה, ואולי בעבר הוא הצליח לחמוק מזה. אם הוא היה פוגע בנאני, הייתה לו בעיה".

לגבי היכולת המאכזבת של יונייטד במחצית השנייה, כשלא הצליחה להגדיל את היתרון על אף שהייתה ביתרון מספרי, אמר פרגוסון: "אני חושב שעשינו אותם יותר טובים ממה שהם באמת. היינו פשוט חסרי זהירות במחצית השנייה. ביתרון 0:3 במחצית הם חשבו שהסיפור גמור והורידו את הרגל מהדוושה. זו הייתה הופעה חסרת זהירות, היינו צריכים לנצח בקלות".

סיטי תערער על העונש

מנגד, רוברטו מאנצ'יני כעס מאוד על השופט כריס פוי שהרחיק את וינסנט קומפני. מאחר שזו הפעם השנייה שהבלם הבלגי ספג אדום ישיר על עבירה אלימה, הוא צפוי להיות מורחק לארבעה משחקים כך שסיטי עומדת לערער על העונש.

"אנחנו נערער, ואני בטוח שזנכה בערעור", אמר מאנצ'יני בסיום, על ששופט העבר דרמוט גלאגר אישר שההחלטה של השופט הייתה נכונה מאחר שהחוקה אוסרת על זינוק קדימה עם שתי רגליים. "ככה זה, אני מגן על השחקנים, והוא מגן על השופטים. אבל אני לא רוצה לדבר על השופטים, בגלל שאני רוצה להיות על הספסל במשחק הבא".

בינתיים כבר נערכה הגרלת משחקי שמינית הגמר, שזימנה קרב ענקיות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד באנפילד. צ'לסי תתארח אצל המנצחת בין ק.פ.ר למילטון קיינס דונס, המנצחת בין ארסנל ללידס תארח את אסטון וילה. סנדרלנד ומידלסברו ייפגשו לדרבי חם, אברטון תפגוש את פולהאם, דרבי קאונטי את סטוק סיטי. המשחקים ייערכו ב-28 וב-29 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully