וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס חוזר: ישחק במנצ'סטר יונייטד עד תום העונה

המועדון הודיע שהשחקן ביקש לחזור בו מהפרישה ולעזור ליונייטד שסובלת ממכת פציעות. פרגוסון: "זה פנטסטי. הוא שמר על עצמו בכושר מצוין"

פול סקולס חוזר בו מפרישה וישחק במנצ'סטר יונייטד עד תום העונה, כך הודיעה היום (ראשון) הקבוצה באתרה הרשמי. השדים האדומים סובלים ממכת פציעות בקישור, ובימים האחרונים נטען באנגליה כי סקולס בן ה-37 יחזור מהפרישה אם יתבקש לעשות כן על ידי אלכס פרגוסון. על פי הודעת המועדון מנגד, השחקן הוא זה שביקש לחזור בו. סקולס, אגב, צפוי להיכלל בסגל כבר למשחק הגביע מול מנצ'סטר סיטי.

"זה פנטסטי שפול קיבל את ההחלטה הזו", אמר פרגוסון. "תמיד עצוב לראות שחקני כדורגל גדולים מסיימים את הקריירה, במיוחד כשזה קורה מוקדם. פול שמר על עצמו בכושר מצוין ותמיד הרגשתי שהוא יכול לתת עוד עונה. נפלא שהוא חוזר".

סקולס עצמו הוסיף: "מאז שפרשתי תמיד אמרתי שאני מתגעגע למשחק. אני מאושר שהמנג'ר חושב שאני יכול לתרום לקבוצה, ואני מחכה לתרום את חלקי ולעזור למועדון הגדול הזה להשיג עוד הצלחות".

סקולס שיחק 17 עונות במדי היונייטד. הוא ערך את הופעת הבכורה ב-1994 והוא ממוקם במקום הרביעי ברשימת שחקני היונייטד בעלי מספר ההופעות הרב ביותר במועדון. במהלך הקריירה סקולס כבש 150 שערים בכל המסגרות מתוכם 102 במסגרת הפרמיירליג.

במהלך הקריירה המפוארת שלו זכה סקולס ב-10 אליפויות אנגליה, שלושה גביעים ופעמיים בגביע הליגה. בזירה האירופית הוא זכה בליגת האלופות ב-1999 וב-2008.

ארכיטקט של ארכיטקטים: סיכום הקריירה של פול סקולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully