וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "להפסיד משחק ככה? טיפשות לשמה"

במכבי תל אביב מתקשים להשלים עם ההפסד 1:0 לרמת השרון. ניר לוין רצה שאלירן עטר יבעט את הפנדל, משום מה החלוץ ויתר

שחקני מכבי תל אביב התקשו לצאת אתמול (ראשון) מחדר ההלבשה אחרי הפסד נוסף, 1:0 לעירוני רמת השרון שניצחה אותה גם בסיבוב הראשון. האכזבה והתסכול נבעו בעיקר מהעובדה שבמחצית השניה מכבי תל אביב החמיצה פעם אחר פעם, וראתה את שוער רמת השרון, גל ניר, ביכולת מצוינת. במקום לייצר מומנטום אחרי שני ניצחונות רצופים, שחקניו של ניר לוין שוב כשלו והפער בין מכבי תל אביב למקום הראשון עומד כעת על 15 נקודות. כלומר, גם האופטימיים ביותר לא יוכלו לדבר על אליפות בצתקופה הקרובה בקרית שלום.

"אפילו אם היינו מסיימים את המשחק הזה בתיקו, זה היה מביש, בטח ובטח אחרי שהפסדנו", אמר גורם בכיר במועדון, אחרי ההפסד. "להפסיד משחק בצורה שכזו, עם כל כך הרבה החמצות זו פשוט טיפשות לשמה. איך אפשר לנצח משחק כשמחמיצים כל כך הרבה? זה משחק שהיינו חייבים לנצח בשיניים, בכל הכוח. זה מסוג המשחקים שאם היינו מנצחים בו, זה היה מחזיר המון כוח ובטחון לשחקנים לקראת ההמשך, אבל כשלנו במשימה שלנו בצורה טיפשית מאוד", הוסיף הגורם.

בצוות המקצועי התקשו לבוא בטענות לשחקני החלק הקדמי, למרות ההחמצות הרבות והשמטת שלוש הנקודות היקרות. אפילו פנדל שנשרק לטובת הקבוצה בדקה ה-54 לא נוצל, כאשר השוער גל ניר הדף את הבעיטה של הקפטן ברק יצחקי. עם שריקת הפנדל, מיהר המאמן ניר לוין וביקש מאלירן עטר שיבעט את הפנדל, אך עטר שראה כי יצחקי כבר ניגש לכדור, העדיף לפרגן לחברו הטוב ואף סימן ללוין בתנועת יד כי הוא מוותר על הפנדל לטובת הקפטן.

נראה היה שגם אוהדי הקבוצה היו חלוקים בדעתם לגבי הנעשה במגרש. מצד אחד מכבי תקפה ללא הרף והגיעה לאינספור מצבי הבקעה אך מצד שני ההחמצות מסמרות השיער, תיסכלו מאוד את האוהדים שאף שרקו בוז בחלקים מהמשחק. שני שחקנים שספגו את מירב הביקורת מהקהל היו הקשר הצעיר משה לוגסי, שיציאתו בדקה ה-60 לוותה בשריקות בוז צורמות וכן האריס מדוניאנין שספג קללות בעת שישב על הספסל וגם בעת שקם להתחמם בשלהי המחצית השניה. בשלב מסויים אף נזרקה כוס שתיה לעברו של הקשר הבוסני, שהגיב בהוצאת לשון לעבר האוהדים, מה שהכעיס את חלקם עוד יותר.

בשלב זה נראה כי ראשי המועדון ישמחו להיפטר מהקשר שבכל מקרה לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן ניר לוין ובקרית שלום משוועים להצעה רשמית כלשהי שתאפשר את מכירתו של מדוניאנין כבר בחלון ההעברות הקרוב. עד כה לא נתקבלה שום הצעה במשרדי המועדון, למרות פרסומים כאלה ואחרים על התעניינות קבוצות באירופה בקשר הבוסני המאכזב.

שחקן שמכירתו ירדה מהפרק הוא החלוץ מוסא קונאטה, כאשר סוכנו של השחקן קיבל מסר חד משמעי - להפסיק ולבקש את מכירתו של הסנגלי הצעיר, שיישאר בקרית שלום לפחות עד סיום העונה. "קונאטה שחקן צעיר ומוכשר וחבל שהגורמים בסביבתו רק משגעים אותו בהצעות סרק וגורמים לו לצאת מריכוז על כר הדשא", אמר גורם בקבוצה. "מוסא שחקן שעוד יתרום רבות למכבי ונושא מכירתו כלל לא עומד על הפרק. חבל שמכניסים לו שטויות לראש ודואגים לספר לו סיפורים על סיפורים", הוסיף הגורם.

גל אלברמן: "זה פשוט לא הולך"

"כולם ראו שהיו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק הזה, אבל לא ניצלנו את המצבים וזה מה שקרה", ניסה להסביר הקשר גל אלברמן בסיום המשחק. "קשה להסביר דבר כזה. אנחנו לא יכולים לבוא בטענות לאף אחד, אלא רק לעצמנו. התוצאה בהחלט לא משקפת את מה שהיה במגרש, למעט הדקות הראשונות שבהן לא הגענו מוכנים. מעבר לזה היתה שליטה טוטאלית שלנו במגרש ואנחנו שוב הולכים הביתה מאוכזבים", הוסיף הקשר.

אלברמן נשאל על פספוס ההזדמנות לצבור מומנטום חיובי והשיב: "זה פשוט לא הולך. בפעם המי יודע כמה היתה לנו הזדמנות ליצור מומנטום חיובי וזה לא הולך. אנחנו לא מצליחים להביא את התוצאות שאנחנו צריכים ואת הנקודות שאנחנו צריכים להחזיר".

הקשר הוותיק התייחס להמשך הדרך ונשאל האם מכבי תדשדש העונה במרכז הטבלה: "גם אחרי שני הנצחונות הקודמים ניסו ליצור איזשהי אווירה שאנחנו כבר בתמונת האליפות ורוצים שוב להידבק לצמרת, אבל אנחנו באמת לא בנקודה כזו. לצערי בפעם המי יודע כמה, אנחנו מאכזבים ולא מצליחים ליצור מומנטום חיובי. אנחנו צריכים להגיע שבוע אחרי שבוע ולהסתכל רק על המשחק הבא, לקחת את הנקודות ולקוות שנצליח איכשהו להידבק למעלה".



צפו במכבי תל אביב מפסידה 1:0 לרמת השרון

ניר לוין מסביר: "נלחצנו מהפיגור, גם בניצחונות לא היינו גדולים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully