וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

עוד עונה הלכה: הצהובים סבלו משרשרת איומה של החמצות והפסידו שוב לעולה החדשה (סוויסה, 43). יצחקי החטיא פנדל

כמה ששייע פייגנבוים אוהב לפגוש את מכבי תל אביב. כמה שמכבי תל אביב לא אוהבת לשחק מול עירוני רמת השרון. הצהובים אירחו הערב (ראשון) בבלומפילד את העולה החדשה במטרה לנקום על ההפסד בסיבוב הראשון, אך נכנעו לשער של תומר סוויסה בדקה ה-43, החמיצו ללא הפסקה, כולל פנדל של ברק יצחקי, והפסידו 1:0. בעוד פייגנבוים, שניצח את מכבי כמאמן הפועל תל אביב פעמיים בעונת 2004/5, חגג ניצחון בכורה ברמת השרון, הצהובים חוו הפסד שמיני העונה ושלישי במשחקי הבית. בסופו של דבר, רמת השרון עם 30 נקודות במרכז הטבלה. בדיוק כמו מכבי תל אביב.

תומר סוויסה שחקן עירוני רמת השרון חוגג עם מאמנו שייע פייגנבוים. ברני ארדוב
שניהם שברו את הבצורת. תומר סוויסה עם מאמנו שייע פייגנבוים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב אמנם עלתה עם ארבעה שחקני התקפה טבעיים בדמות יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור ומוסא קונאטה, אבל זה עלה לה באיבוד מרכז השדה לטובת הקישור המעובה של רמת השרון. יוסי אופיר ובן מלכה נותרו חופשיים לסייע לתומר סוויסה ולצאת למתפרצות, ואחרי שתי הצלות טובות של ברק לוי בפתיחה, הגיע שער היתרון הנאה של סוויסה. החלוץ שהגיע מקרית שמונה הבקיע את השמיני שלו העונה והראשון זה חודשיים, כשהקפיץ מעל השוער הצעיר אחרי מסירה נפלאה של מלכה.

מכאן המשחק התנהל בכיוון אחד בלבד, כשמכבי תל אביב חיפשה את השוויון ונתקלה ביום מצוין של גל ניר. השוער ששיחק בעבר בשורות הצהובים, רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה מול דאבור, ולאחר ההפסקה הגדיל עם עצירות נוספות, כולל פנדל של יצחקי בדקה ה-54. גם החילופים של ניר לוין לא עזרו ביום בו שום דבר לא נכנס (שתי קורות, החמצה של עטר מול שער חשוף), וקבוצתו נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. עכשיו גם סאבו פאביצ'ביץ' כבר לא ירשה לעצמו להזכיר שוב את המילה אליפות. הצהובים קונים בשתי הידיים מקום באירופה בסיום העונה המאכזבת הזו.

מהלך המשחק

דקה 2: אופיר נבלם פעם אחת, ובניסיון השני בעט כדור קשתי מ-20 מטרים שברק לוי הוציא מהחיבורים.

דקה 3: זיו איבד כדור, מלכה מסר בנגיעה קלה לסוויסה, ושוב פעם ברק לוי הדף נהדר לקרן. שתי הצלות גדולות של השוער הצעיר.

דקה 15: יצחקי הגביה מצד ימין, קונאטה מנע מהכדור לצאת עם נגיחה טובה לרוחב, אבל ניר הקדים את דאבור שניסה לדחוק מקרוב.

דקה 30: אבוטבול בפעולה אישית טובה בעט מ-20 מטרים, אך הכדור שלו נחת על הרשת מעל המשקוף.

דקה 35: לוגסי פרץ לרחבה ומסר ליצחקי שהשאיר לדאבור. החלוץ הסתובב נהדר ובעט מ-10 מטרים לכיוון החיבורים, אבל ניר התעופף והדף לקרן. הצלה נפלאה של השוער.

דקה 43: גול! מלכה שלח כדור עומק מצוין לסוויסה, שהקפיץ מעל ברק לוי וגם ייני בניסיון נואש לא הצליח להציל. שער שמיני העונה לסוויסה, 0:1 לעירוני רמת השרון.

דקה 47: יצחקי השתחרר נהדר ובעט כדור חזק, ניר הדף לקרן.

דקה 52: אחרי בעיטה אדירה של עטר לקורה, הגיע כדור רוחב של דאבור ובעקבותיו נגיעת יד של אופיר, שזיכתה את מכבי תל אביב בפנדל.

דקה 54: החמצת פנדל! אחרי ויכוחים ארוכים מצד שחקני רמת השרון, יצחקי לקח את הפנדל ובעט בחצי גובה שמאלה, אבל ניר המצוין זינק והדף לקרן. יום גדול של השוער מול קבוצתו לשעבר.

דקה 62: זיו הגביה מצד שמאל, יצחקי נגח חלש לידיים של ניר.

דקה 73: בן שבת החזיר כדור לניר, שהרחיק רע ישירות לרגליו של אלברמן. הקשר מסר לעטר, שהחמיץ לבד מול השוער. עוד החטאה גדולה של הצהובים.

דקה 76: בן שושן ירה בשמאל מ-14 מטרים, ברק לוי הדף לקרן.

דקה 88: מכבי ישבה על שער רמת השרון, ובסופו של דבר זיו שחרר בעיטה אדירה שננעצה בקורה.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי (גיז'רמו ישראלביץ', 60), גל אלברמן, ברק יצחקי (רוברטו קולאוטי, 78), מוסא קונאטה (דור מיכה, 67), אלירן עטר, מואנס דאבור.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (בן בן שושן, 70), גל בראל, משה אבוטבול, בן מלכה (אור אוסטווינד, 86), אלן מסודי, תומר סוויסה (אורן ניסים, 90).

לדף המשחק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם שרן ייני. ברני ארדוב
כך נראית כל העונה של הצהובים. שרן ייני וגל אלברמן מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully