וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "נלחצנו מהפיגור, גם בניצחונות לא היינו גדולים"

מאמן מכבי תל אביב הסביר את ההפסד לרמה"ש: "כשמנצחים יש ציפיות, אבל כשהדברים לא מתפתחים טוב אז יש לחץ"

מכבי תל אביב נבלמה הערב (ראשון) עם הפסד ביתי 1:0 לעירוני רמת השרון והתרחקה מהצמרת. שחקניו של ניר לוין חיפשו ניצחון שלישי ברציפות שהיה יכול להעלות אותם למקום הרביעי, אך נקלעו לפיגור משער של תומר סוויסה בדקה ה-43, והתקשו להכניע את גל ניר שנתן משחק נהדר ואף עצר פנדל של ברק יצחקי בדקה ה-54, אחרי שאלירן עטר, בו בחר ניר לוין לבעוט את הפנדל, העדיף לותר ליצחקי שרצה לבעוט.

"כשמחמיצים פנדל והזדמנויות כאלה אי אפשר לנצח", אמר ניר לוין בסיום. "המחצית השנייה הייתה חד צדדית שאני לא זוכר, אבל כשלא שקטים מספיק מול השער אז זו התוצאה. כשדברים לא מתפתחים טוב אז יש לחץ מסוים, ואז התוצאה היא חוסר השקט שראינו. גם העובדה שהיינו בפיגור הלחיצה אותנו מאוד ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, שהוא לא כזה טוב אבל זה עדיין לא היה כמו במשחקים האחרונים".

"כשמנצחים יש ציפיות", הסביר לוין את קטיעת המומנטום. "זה קרה אחרי הפועל פתח תקוה ואז הפסדנו לאשדוד, זה קרה עכשיו אחרי שני ניצחונות רצופים. הקבוצה לא משחקת באופן שוטף, וגם בניצחונות לא היינו גדולים ולא שפענו ביטחון, וכשמשהו פוגע בביטחון כמו השער שספגנו היום אז דברים נראים כמו במחצית השנייה".

אוהד מכבי תל אביב שהשליך בקבוק מיציע 10-11 זוהה במצלמות האבטחה של האצטדיון ונתפס על ידי מאבטחים סמויים שהיו ביציע. בקבוצה מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה. כמו כן, השופט ציין את זריקת הבקבוק בדו"ח המשחק, אך במועדון מאמינים שהם לא יועמדו לדין שבעקבות התקדים של תפיסת אוהד מכבי חיפה שזרק מוט ברזל לעבר אלישע לוי ונתפס.

בצד המנצח היה שייע פייגנבוים שאמר: "כל הזמן ספרו לי שאין ניצחון, אבל שכחו שעברנו משחקים קשים מול אשדוד וסכנין. היום זה כמובן היה השיא, ניצחון ראשון שלי בקבוצה. החמצנו פעמיים בדקות הפתיחה, אבל היה לנו מזל בהמשך, למרות ששיחקנו נכון. אין ספק שהתוצאה מאוד מחמיאה ואני הכי מאושר בעולם. טוב שהיום המזל היה לצידנו. כבשנו שער בזמן וגל ניר היה במשחק יוצא מן הכלל".

פייגנבוים הוסיף: "ידענו שמכבי תעפיל עלינו לחץ אחרי ה-0:1, ובאמת הם שלחו את כל התותחים. ידענו לסגור את כל האסים שלהם עם ניהול משחק טוב מאוד. מגיע מחמאות גדולות למנחם קורצקי".

גל ניר, שהיה המצטיין במשחק, אמר: "היה לנו הרבה מזל, הכדור גם פגע בקורה פעם או פעמיים, אבל עשיתי את העבודה שלי ואני שמח. הייתה לי תקופה יפה במכבי תל אביב, אבל לא הסתכלתי על זה. המטרה שלי היא להשיג מיקום כמה שיותר גבוה עם רמת השרון ואני מסתכל רק על הקבוצה שלי. צריך לפרגן לשייע על הניצחון הראשון שלו, וגם למנחם קורצקי שהכין את הקבוצה בצורה מושלמת".

צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully