וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "ספגנו פעמיים בצורה טפשית"

ונגר וארסנל הפסידו לפולהאם ואיבדו את המקום הרביעי לצ'לסי: "לא קיבלנו כלום מהשופט". וילאש בואש: "הראינו אופי וכוח"

שתי הלונדוניות עברו אמש אחר צהריים סוער. שער של פרנק למפארד בדקה ה-89 העניק לצ'לסי ניצחון 1:2 אתמול (שני) על וולבס. הניצחון הזה היה הראשון של הבלוז אחרי ארבעה משחקים והפרס על היציאה מהמשבר היה עלייה למקום הרביעי על חשבון ארסנל שהפסידה בתוצאה זהה לפולהאם, גם כן אחרי סיום דרמטי.

וולבס עצמה השוותה ל-1:1 בדקה ה-85 אחרי יתרון של ראמירס, אך המילה האחרונה הייתה כאמור של צ'לסי. המאמן אנדרה וילאש בואש סיכם: "טוב שהראינו כוח ואופי קצת אחרי שוולבס הבקיעו. המשכנו לתקוף והייתה לנו אמונה שנצליח לנצח".

המאמן הפורטוגלי הוסיף: "אני חושב שהתוצאה הסופית היא תרגום הוגן למה שהיה על המגרש. יצרנו כמות גדולה של מצבים במחצית הראשונה ואני חושב שהתוצאה משקפת".

בחלק אחר של לונדון הייתה כמובן אכזבה גדולה. ארסנל הוליכה 0:1 נגד פולהאם עד הדקה ה-85, אבל נכנעה לשערים מאוחרים של סטיב סידוול ובובי זאמורה, הרבה בגלל הרחקתו של יוהאן דג'ורו בדקה ה-77.

"אנחנו אשמים", אמר ארסן ונגר שראה את קבוצתו יורדת למקום החמישי שלא יספיק למוקדמות ליגת האלופות, "אפשרנו לפולהאם להבקיע פעמיים ואני מרגיש שעשינו את זה בצורה טפשית. יחד עם זאת צריך לומר שלא הלך לנו עם השופט היום ולא קיבלנו ממנו כלום. אבל אין מה לעשות, לצערנו צריך לחיות עם זה".

דרמות וחילופי מקומות בין צ'לסי לארסנל באנגליה
איזה משחק: הערב מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully