וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את ליברפול

שערים של אגוארו, יאיא טורה ופנדל של מילנר סידרו לתכולים פער של שלוש נק' בפסגה. טוטנהאם ניצחה 0:1 את ווסט ברום

המחזור ה-20 והאחרון במרתון החג של הפרמיירליג נמשך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים מסקרנים במיוחד. במוקד, עמד כמובן המפגש בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, שנגמר ב-0:3 קל מדי לקבוצה של רוברטו מאנצ'יני. עוד לפני כן הצליחה טוטנהאם להמשיך לשמור על מרחק נגיעה משתי הקבוצות של מנצ'סטר כשניצחה 0:1 את ווסט ברומיץ' משער של ג'רמיין דפו. סנדרלנד של מרטין אוניל המשיכה במגמת השיפור שלה עם 1:4 מרשים במיוחד על וויגאן בחוץ.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 0:3

מי מסוגלת לעצור את התכולים של רוברטו מאנצ'יני בצמרת? בטח שלא ליברפול. מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 קל במיוחד את החבורה הבינונית של קני דלגליש, שרשמה את הפסד הליגה הרביעי שלה ונותרה במקום השישי עם 34 נקודות. הסיטיזנס, שחגגו עם שערים של סרחיו אגוארו (ה-14 שלו בפרמיירליג העונה), יאיא טורה ופנדל של ג'יימס מילנר, פתחו פער של שלוש נקודות מהיריבה העירונית בצמרת, לפחות עד המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול ניוקאסל.

מי בכלל זוכר שלפני המשחק היה מדובר במפגש בין ההתקפה הטובה בליגה (סיטי) להגנה הטובה בליגה (ליברפול)? אגב, קשר מ.ס. אשדוד ניר ביטון, שיחל להתאמן בסיטי מחר וייבחן במועדון, נכח במשחק.

המיליארדרים של רוברטו מאנצ'יני אמנם הגיעו ללא סמיר נאסרי החולה ומריו באלוטלי, ששוב נעדר, אך גם כך ואפילו לא ביכולת הכי מרשימה שלהם, הצליחו לטייל ל-0:2 כבר במחצית הראשונה, כשהסקאוזרס מצליחים לסכן את ג'ו הארט רק במתפרצות. ככה זה כשאנדי קארול החלוד הוא החלוץ הבודד שלך, וזה יהיה המצב של ליברפול בשבעת המשחקים הקרובים שלה בעקבות כך שהחליטה לא לערער על עונש ההרחקה של לואיס סוארס.

במחצית השנייה סיטי, שגם כך שיחקה בצורה די שקטה ורגועה, הורידה הילוך נוסף ורק חיפשה לשמור על התוצאה, כשרוברטו מאנצ'יני מוציא את דויד סילבה וסרחיו אגוארו ומכניס שחקנים הגנתיים יותר. גם זה ואפילו ההרחקה של גארת' בארי לא עזרו להם לסכן יותר מדי את שערו של ריינה. בסוף הם אפילו ספגו את השלישי בפנדל וזה 0:3 בסיום.

דקה 7: כדור ארוך מצוין של הנדרסון השאיר את דאונינג לבד מול הארט, אך הקשר האנגלי בעט ברשלנות ונחסם על ידי השוער.

דקה 10: גול! קאוט איבד כדור למילנר, שמסר כדור עומק לאגוארו. החלוץ הארגנטינאי בעט מ-18 מטר כדור שעבר מתחת לבטן של ריינה, שביצע טעות קשה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 24: אדם התחזה לאחר שסילבה לא נגע בו בכלל. אדם בעצמו בעט את הכדור החופשי מ-27 מטר, אך הארט הדף.

דקה 32: קומפני הגיע ראשון לקרן ונגח חזק מקרוב, ריינה הציל לקרן ואולי החזיר קצת על הטעות שביצע בשער.

דקה 33: גול! קרן נוספת של המארחת הגיעה לראשו של יאיא טורה, שנגח כדור אדיר למשקוף ופנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 43: קארול הוריד מצוין כדור גובה לקאוט, שבעט אך נבלם בצורה נהדרת על ידי קומפני.

דקה 73: כרטיס אדום! הנדרסון פרץ קדימה והוכשל על ידי בארי, שמנע התקפה מסוכנת וספג כרטיס צהוב שני.

דקה 74: גול! יאיא טורה הוכשל ברחבה על ידי שקרטל. מילנר בעט את הפנדל מצוין פנימה וזה 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 79: ג'ונסון בעט נהדר מ-18 מטר, הכדור הכניע את ריינה אבל נעצר בקורה.

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'רדס, קולו טורה, וינסנט קומפני, גאל קלישי, גארת בארי (הורחק, 73), יאיא טורה, ג'יימס מילנר, דויד סילבה (ג'וליאן לסקוט, 76), אדין דז'קו, סרחיו אגוארו (אדם ג'ונסון, 72).

הרכב ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, דניאל אגר, מרטין שקרטל, חוסה אנריקה, צ'רלי אדם (סטיבן ג'רארד, 57), ג'ורדן הנדרסון, ג'יי ספירינג (מקסי רודריגס, 76), סטיוארט דאונינג, דירק קאוט (קרייג בלאמי, 57), אנדי קארול.

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 0:1

התרנגולים יודעים שכדי להיאבק בצמרת הגבוהה עד סוף העונה, הם ייאלצו לרשום גם ניצחונות כאלה. טוטנהאם ניצחה 0:1 קטן-גדול את ווסט ברומיץ' ושיפרה את מאזנה ל-42 נקודות, כשיש לה עוד משחק חסר. לקבוצה של הארי רדנאפ, שסיימה ב-1:1 מאכזב מול סוונסי במחזור האחרון, זה היה ניצחון 13 העונה. טוטנהאם כבשה את שער הניצחון בדקה ה-63 כשמסירת עומק של בנואה אסו אקוטו מצאה את רפאל ואן דר וארט, שהמשיך לגארת' בייל, שמצא את ג'רמיין דפו. החלוץ האנגלי הסתובב ובעט מצוין פנימה את ה-0:1.

במשחק נוסף:
וויגאן - סנדרלנד 4:1
כבש לוויגאן: הוגו רודאייגה (62), כבשו לסנדרלנד: קרייג גארדנר (45), ג'יימס מקלין (55), סטפן ססניון (73), דייויד וון (80).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully