וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:2 לפולהאם על ארסנל

התותחנים ספגו פעמיים בדקות האחרונות. 16 דקות לבניון. למפארד (89) סידר לצ'לסי 1:2 על וולבס ועלייה למקום הרביעי

חגיגת חג המולד בפרמיירליג מסרבת להיגמר והיום (שני) כבר יצא לדרך המחזור ה-20 בליגה, שפותח למעשה את הסיבוב השני, כשקבוצות רבות ערכו הופעה שנייה תוך 48 שעות. במוקד, צ'לסי המסובכת הגיעה למשחק חוץ קשה מול וולבס וכבר ראתה איך היא שוב יורדת מאוכזבת, אבל שער של פרנק למפארד בדקה ה-89 נתן לה 1:2 חשוב מאין כמוהו. היריבה העירונית ארסנל הפסידה לפולהאם 2:1 והפסידה לצ'לסי גם את המקום הרביעי. במשחקים נוספים, אסטון וילה ובלקבורן, שהשיגו ניצחונות גדולים בסוף השבוע, ירדו מהאולימפוס. וילה הפסידה 2:0 בבית לסוונסי, בעוד בלקבורן נפלה גם כן בביתה, 2:1 מול סטוק סיטי. נוריץ' ניצחה 1:2 את קווינס פארק ריינג'רס.

וולבס - צ'לסי 2:1

סופסוף ניצחון לבלוז, הראשון אחרי ארבעה משחקים עקרים. אנדרה וילאש בואש ושחקניו הגיעו למשחק החוץ מול הזאבים מהתחתית, 48 שעות בלבד לאחר ההפסד הביתי המשפיל לאסטון וילה וידעו, שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה להוות את סוף דרכו במועדון של המנג'ר הפורטוגלי הצעיר.

כבר מהרגע הראשון צ'לסי לחצה ולחצה, אבל למרות בעיטות רבות לשער היא שוב נבלמה בנקודה החלשה שלה בתקופה האחרונה, ריכוז מול השער. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 מתסכל עבור האורחים, שכבר ראו איך גם ארסנל בורחת להם במאבק על המקום הרביעי.

תשע דקות בתוך המחצית השנייה, קרן שעלתה לרחבה הגיעה לרגליו של ראמירס, שהסתובב כמו חלוץ גדול ושלח כדור חזק לחיבורים. שש דקות לסיום אוהדי צ'לסי נכנסו להלם, כשכדור שעלה לרחבה, טייל ונחת אצל סטפן וורד, שהשווה. בצ'לסי לא האמינו שזה שוב קורה, אלא שלמזלם היה להם את פרנק למפארד, שבדקה ה-89 קיבל כדור רוחב מאשלי קול ושלח פנימה מקרוב ומול שער ריק, כדי להחזיר את הצבע ללחיים של רומן אברמוביץ'. שלוש הנקודות עשו את ללונדון בסיום ואנדרה וילאש בואש יזכה לעוד כמה ימי חסד, לפחות עד משחק הגביע מול פורטסמות' ביום ראשון.

פולהאם - ארסנל 1:2

התותחנים הצליחו לנצח בשיניים 0:1 את קווינס פארק ריינג'רס במחזור האחרון ולעלות למקום הרביעי, אבל איבדו אותו אחרי שלא הצליחו לשמור על יתרון זהה וספגו ששני שערים בתוך חמש הדקות האחרונות בעוד דרבי לונדוני.

לורן קוסיילני נגח פנימה בדקה ה-21 והיתרון הקטן הזה החזיק מעמד דקות ארוכות, אבל הרחקה של יוהאן דג'ורו בדקה ה-77 אחרי עבירה של בובי זאמורה וצהוב שני, טרפה את הקלפים עבור התותחנים. פולהאם החלה ללחוץ, ארסנל נלחצה לאחור ובדקה ה-85 סטיב סידוול השווה.

הקוטג'רז ניצחו את התותחנים פעם אחת ב-10 המשחקים האחרונים, אבל עכשיו ידעו שהם יכולים לעשות זאת שוב. זאמורה שקודם לכן סחט אדום מדג'ורו, כבש שתי דקות בתוך תוספת הזמן והעניק לקבוצתו ניצחון יקר ויוקרתי. יוסי בניון נכנס בדקה ה-74 במקומו של ג'רביניו.


משחקים נוספים:

בלקבורן - סטוק סיטי 2:1
לבלקבורן: דייויד גודוויל (70). לסטוק: פיטר קראוץ' (17, 45)

קווינס פארק ריינג'רס - נוריץ' 2:1
לק.פ.ר: ג'ואי בארטון (11). לנוריץ': אנתוני פילקינגטון (42), סטיב מוריסון (83)

אסטון וילה - סוונסי 2:0
לסוונסי: ניית'ן דייר (5), ווין ראטלדג' (47)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully