וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון יצא למנצ'סטר סיטי: "הבטן מתהפכת"

קשר אשדוד יצא למבחנים במוליכת הפרמיירליג: "הייתי בהלם". מרציאנו על משחק העונה: "קרית שמונה היא הכי טקטית שראיתי"

לא רק חובבי הכדורגל הישראלי הניטרליים מאוכזבים מהתוצאה במשחק העונה, גם באשדוד. מ.ס.אשדוד סיימה אמש (ראשון) בתיקו מאופס את קרב הצמרת נגד המוליכה עירוני קרית שמונה ושמרה על פער של שש נקודות מהמקום הראשון. תחושת אכזבה ליוותה את אנשי אשדוד בסיום המשחק, שכן התחושה במועדון היא שצריך היה להוציא יותר מנקודה, בייחוד לאור היכולת הבינונית שהציגה קרית שמונה.

למרות השמטת שתי הנקודות היקרות, שיחת היום באשדוד היא כמובן יציאתו של הקשר ניר ביטון הבוקר למבחנים באנגליה, בשורות מוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי. ביטון, שקיבל את ברכת הדרך מהבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן, המריא הבוקר יחד עם סוכנו דודו דהאן לשבוע מבחנים במועדון הפאר האנגלי וינסה להרשים מקרוב את המאמן רוברטו מנצ'יני, שנציגיו עקבו אחריו בתקופה האחרונה. השחקן יצפה הערב במשחקה של סיטי מול ליברפול ומחר יערוך אימון ראשון.

ביטון הנרגש אמר אמש בסיום המשחק: "אני צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי זה רק מבחנים. ג'קי בישר לי על זה, זה בא לי בהפתעה, הייתי בהלם. ג'קי אמר לי שאם זו הייתה קבוצה אחרת הוא לא היה משחרר אותי, אבל לקבוצה כזו אי אפשר לסרב". הקשר הצעיר הוסיף: "אני נוסע לשבוע ואחר כך נראה מה קורה. הבטן קצת מתהפכת, אבל צריך לזכור שזה בסך הכל מבחנים ושאני הולך להתאמן שם. חובת ההוכחה עליי".

"היינו צריכים לשחק בשכל"

"ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה", אמר השוער אופיר מרציאנו בהתייחסו למשחק התיקו אפס, נגד קרית שמונה. "שיחקנו בבית שלנו והיינו חייבים לנצח, לא עשינו את העבודה וחבל. קרית שמונה היא הקבוצה הכי טקטית שראיתי העונה, כולם עובדים שם בצורה מדהימה וקשה מאוד לשחק נגדם. היינו צריכים לשחק בשכל ועם סבלנות ונקווה להשתפר בפעמים הבאות", הוסיף מרציאנו.

השוער הצעיר, שמשחק בשבועות האחרונים עם קרע חלקי בשריר הירך, הרגיש כאבים במהלך המשחק ונאלץ לוותר על בעיטות החמש, כאשר בלמי הקבוצה בעטו במקומו את הבעיטות, בעיקר במחצית השנייה. מרציאנו התייחס לתחושות האכזבה מהמשחק המאופס, שלא התעלה לרמה שמתאימה למשחק עונה, והוסיף: "ההר הוליד עכבר, אה? שתי הקבוצות לא הציגו את המשחק הרגיל שלהן ולא הציגו את יכולתן הרגילה. היה קשה מאוד ושתי הקבוצות לא שיחקו טוב. בדרך כלל אנחנו מנצחים בבית, אז הסטטיסטיקה לא עבדה לטובתנו הפעם".

אשדוד צברה חמש נקודות בלבד בשלושת המשחקים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, ומרציאנו לא הסתיר את אכזבתו מכך: "אני לא מרוצה, כי היו לנו שני משחקי בית שאנחנו אמורים לנצח, ואני באופן אישי ממש לא מרוצה. כרגע אנחנו מתרכזים במשחק הבא נגד מכבי פתח תקוה וזה מה שאנחנו רואים לנגד עינינו".

"אני בהחלט לא שמח מהתיקו הזה", אמר הקשר הניגרי אפה אמברוז. "אני תמיד רוצה לנצח, בכל משחק ומול כל יריבה, ואם היינו מנצחים את קרית שמונה, היינו מתקרבים אליהם בטבלה. מצד שני לא להפסיד משחק שכזה זה גם סוג של הישג עבורנו, אז אנחנו כבר מביטים לעבר המשחק הבא. אני מקווה שנצליח לצבור שלוש נקודות נגד מכבי פתח תקוה".

"היה משחק של שתי קבוצות מאוד ממושמעות על כר הדשא, אף קבוצה לא רצתה לטעות וזה היה משחק מאוד טקטי לשני הצדדים. אני חושב שזה מה שגרם למשחק צמוד. היו לנו מספר הזדמנויות להכריע את המשחק ולא ניצלנו אותן", הוסיף הקשר.

"אני לא חושב שהיה עלינו לחץ, עבורנו זה היה עוד משחק בדרך להגשמת המטרות שלנו. קרית שמונה היא קבוצה טובה ואי אפשר להתווכח על כך, זה היה מבחן טוב עבורנו, וכאשר אתה מתמודד נגד יריבה לצמרת שגם נאבקת על האליפות, זה נותן לך מדד לגבי הכוח שלך והיכולת שלך להתמודד על האליפות. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות צעד קדימה. אם נמשיך לעבוד קשה נקבל שכר לעמלנו".

אכזבה במשחק העונה: רק 0:0 בין אשדוד לקרית שמונה

סיכום המשחק: הציונים

ביקשתם משהו חדש בליגת העל? אכלתם אותה. שלום תקווה מסכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully