וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ניר ביטון ייצא למבחנים במנצ'סטר סיטי

הקשר ינסה להרשים את מוליכת הפרמיירליג: "אולי יבקשו את דויד סילבה תמורתי". רן בן שמעון: "רחוקים מאליפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחק העונה בין מ.ס אשדוד לעירוני קרית שמונה הסתיים ב-0:0 מאכזב שדווקא עושה שירות טוב לקבוצה של רן בן שמעון. על הדשא קיבלנו 90 דקות שקולות, אבל בעיקר לא מדויקות ועם מעט אירועים ליד השערים. דני עמוס אמנם רשם הצלה נהדרת בדקה ה-55 כשהדף נגיחה של עידן שריקי, אבל בסך הכל נראה ששתי הקבוצות התרגשו מהמעמד. ובכל זאת, הקבוצה הצפונית אמנם נעצרה לאחר שבעה ניצחונות רצופים, אבל היא יכולה להיות מרוצה לאור הנקודה שהושגה בהרכב חסר ומכך ששמרה על פער שש הנקודות מאשדוד השנייה וכעת היא רחוקה שבע נקודות מהפועל תל אביב השלשית ו-12 ממכבי תל אביב החמישית.

הבשורה המעניינת מהמשחק הגיעה מיד לאחריו. קשר אשדוד ונבחרת ישראל, ניר ביטון (20), ימריא מחר (שלישי) בבוקר למבחנים בשורות מוליכת הפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי, כאשר הוא מלווה בסוכנו דודו דהאן. ביטון היה נרגש בסיום וסיפר: "מחר אני ממריא למבחנים במנצ'סטר סיטי. אני צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי זה רק מבחנים. דיברתי עכשיו עם ג'קי והוא בישר לי על זה. זה בא לי בהפתעה, הייתי בהלם. ג'קי אמר לי שאם זו הייתה קבוצה אחרת הוא לא היה משחרר אותי, אבל לקבוצה כזו אי אפשר לסרב".

הקשר הצעיר הוסיף: "אני נוסע לשבוע ואחר כך נראה מה קורה. הבטן קצת מתהפכת, אבל צריך לזכור שזה בסך הכל מבחנים ושאני הולך להתאמן שם. חובת ההוכחה עליי". בסיום הוא הוסיף בחיוך: "אולי ג'קי יבקש את דויד סילבה תמורתי".

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, החמיא ליריבה לאחר התיקו במשחק העונה: "קרית שמונה לא סתם במקום הראשון. קשה מאוד לשחק נגדה, היא טקטית, עובדת ולוחצת מקדימה, אבל במחצית הראשונה לא היינו במשחק בכלל. במחצית השניה נכנסו, אבל לא הגענו למצבים טובים".

על קבוצתו אמר: "לא שיחקנו נכון, אבל אם במשחק הזה אנחנו לא מפסידים, אז זה בסדר. אם היינו מנצחים היו אומרים שאנחנו מספיק טובים לזכות באליפות? הליגה עוד ארוכה, והקבוצה שתשמור על יציבות היא זאת שתזכה. אנחנו רק באמצע הדרך".

בן שמעון: "רוצה להביא עוד שחקן"

בקרית שמונה היו מרוצים מהנקודה. הקשר רביד גזל סיכם: "אני אף פעם לא מרוצה מתיקו אבל המשחק היה פחות או יותר שווה כוחות, והתוצאה מוצדקת. היו חסרות לנו קצת יכולות למעלה, אבל כבר בשבת יש משחק קשה מול ראשון לציון והפנים שלנו קדימה. יש לנו אמונה שאנחנו יכולים לקחת אליפות, אבל באליפות לא זוכים בינואר אלא במאי. אני מאמין בחבר'ה, יש לנו קבוצה טובה ואני מקווה שנחגוג במאי. תמיד האמנתי ביכולות שלי, אני שמח שהגעתי לקרית שמונה, יש חיבור טוב ומה שנותר זה לתת הכל על המגרש. טוב לי בקרית שמונה".

רן בן שמעון דיבר על הצורך להתחזק: "לכל מאמן חסרים שחקנים, וגם לי. יש כל מיני שיקולים בהבאת שחקנים. אין לי ספק שאם המטרות שלנו כמו שכולם מדברים, נצטרך להביא חיזוק. אני מודע לאפשרות, ואני חושב שצריך להביא עוד שחקן. צריך לדבר עם איזי שרצקי".

המאמן המשיך: "קשה מאוד לשחק באשדוד. חסרים לנו שחקנים שהם בעמוד השדרה של הקבוצה. זה סוג של עליית מדרגה לבוא לפה ולשחק שקט, להניע כדור. החבר'ה סיפקו את הסחורה בצורה יוצאת מהכלל. זה אולי היה משחק טקטי, אבל בשביל הקהל נצטרך לספק דברים הרבה יותר טובים ומלהיבים. אנחנו הרבה יותר רחוקים מאליפות ממה שנדמה לאנשים. אני לא אומר שזה לא אפשרי. זה אפשרי, אבל אנחנו רק באמצע הדרך".

צפו בתקציר ה-0:0 במשחק העונה

אליפות של קרית שמונה או אשדוד טובה לכדורגל הישראלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully