וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "תיירי הנרי נראה מדהים באימונים"

החלוץ ההולנדי כבר לא יכול לחכות לשתף פעולה עם הצרפתי בארסנל: "הוא אמיץ על שחזר לכאן, תמיד הייתי מעריץ שלו"

חזרתו של תיירי הנרי לארסנל הכניסה במועדון הלונדוני משב רעננות ואופטימיות מחודש. הבוקר (שני) התייחס כוכב התותחנים רובין ואן פרסי לצירופו של החלוץ הצרפתי, שמגיע בהשאלה לחודשיים בשל אליפות אפריקה שתגזול מארסנל את ז'רביניו ומרואן שמאק, ונשמע גם הוא נרגש למדי.

"תמיד הייתי מעריץ גדול, גם כשהוא היה כאן וגם כשהוא היה בארסנל. שמעתי הרבה דברים על האופי שלו, והוא מאוד אמיץ שהוא חוזר לפה, כי הוא מסכן חלק מהשם שייצר לעצמו בעבר", אמר ואן פרסי. "הוא רוצה לעזור לנו. הוא רוצה לעזור למועדון אותו הוא אוהב. אין לו מה להוכיח לאף אחד, כבר יש כאן פסל בדמותו. הרבה אנשים שואלים למה הוא עושה את זה, אבל יש רק תשובה אחת: בגלל שהוא כל כך אוהב את המשחק, ורוצה לשחק".

אוהדי ארסנל בוודאי מתמוגגים משיתוף הפעולה בין אחד השחקנים הגדולים בתולדותיהם, והחלוץ ההולנדי אותו למדו להעריץ בשנים האחרונות. גם ואן פרסי עצמו כבר לא יכול לחכות: "אני מקווה שנוכל באמת לשחק ביחד. הוא מדהים, אפילו באימונים. הוא התאמן איתנו כמה פעמים ואני לא רוצה לשים עליו הרבה לחץ, אבל הוא נראה טוב מאוד. אני לא יודע באיזה כושר הוא מבחינה פיזית, אם הוא יכול לשחק 90 דקות, 60 או 30, אבל אין ספק שיש לו את האיכויות".

האם החזרה של תיירי הנרי לארסנל נכונה לכל הצדדים?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully