וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "תיירי הנרי ישחק בארסנל"

המנג'ר הצרפתי אישר כי למרות מספר פערים, השאלתו של החלוץ לקבוצתו לשעבר סגורה. "הוא וואן פרסי ישחקו יחד נהדר"

זהו זה. הכל פחות או יותר סגור ותיירי הנרי יחזור לארסנל בקרוב מאוד. מנג'ר התותחנים ארסן ונגר, אישר היום (שישי), שהחלוץ הצרפתי, ששיחק במועדון בשנים 1999-2007, סגר את תנאיו עם הקבוצה ויושאל מקבוצתו הנוכחית, ניו יורק רד בולס מה-MLS.

הנרי מגיע ללונדון לחודשיים, בעיקר כדי למלא את מקומם של שחקן נבחרת חוף השנהב ג'רביניו ושחקן נבחרת מרוקו מרואן שמאק, שישהו עם נבחרותיהם באליפות אפריקה, שתצא לדרך ב-21 בינואר.

במהלך פגרת הליגה האמריקאית, הנרי התאמן עם ארסנל וחזרתו לקבוצה בה פרח והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם, התקרבה מדי יום. כעת כאמור, גם ונגר אמר שהדברים סגורים: "יש עוד כמה פערים קטנים בנוגע להשאלה, אבל היא בהחלט תתקיים", אמר המנג'ר הצרפתי, שנשמע נרגש מחזרתו של הקפטן שלו בעבר.

"זה יכול להיות רק חיובי, כי יש לו כישרון יוצא דופן. הוא מנוסה, איכותי ויכול לעזור לשחקנים על המגרש ומחוצה לו. הוא כאן כדי לעזור למועדון שהוא אוהב, אבל אסור לנו ללחוץ עליו יותר מדי. הוא לא יהיה הכוכב המרכזי כאן, הוא כבר בן 34".

לגבי השילוב בין הנרי לרובין ואן פרסי, שנמצא בכושר מדהים מתחילת העונה, אמר ונגר: "הם יכולים לשחק יחד ויעשו זאת בצורה נהדרת". הנרי, שבמשך שמונה עונותיו בארסנל כבש 226 פעמים ב-370 הופעות ואף הפך לכובש המצטיין של הקבוצה בכל הזמנים, צפוי לשחק בשבעה משחקי ליגה, כולל מול מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, כמו גם במפגש ליגת האלופות מול מילאן. כזכור, לפני כשלושה שבועות נחשף באצטדיון האמירויות פסל בדמותו של הנרי, שצפוי להרוויח כ-70 אלף ליש"ט בשבוע.

האם חזרה לאנגליה היא הצעד הנכון עבור הנרי? לא בטוח

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully