וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "תענוג לראות את החלוצים שלנו"

במכבי ת"א מרוצים מאוד מיכולת הכיבוש והפרגון בחלק הקדמי. מחמאות לקונאטה: "סוף סוף הצליח להראות קצת מהכישרון שלו"

מכבי תל אביב רשמה אתמול (שבת) בסכנין ניצחון שני ברציפות בתוך ארבעה ימים, שוב 1:3 ושוב כשהכובשים הם ברק יצחקי, אלירן עטר ומואנס דאבור. אחרי כמה שבועות קשים, נראה שבמועדון הצהוב השתחרר הרבה לחץ ובסיום המשחק דיברו בחדר ההלבשה בעיקר על בטחון עצמי שחזר לשחקנים ועל ניצחון עם הרבה אופי, כאשר בקבוצה ציינו את הדרך בה חזרו השחקנים מפיגור 0:1.

בצוות המקצועי התמוגגו בעיקר מתפוקת החלוצים, כאשר בנוסף לשלושת הכובשים שקיבלו מילים טובות, גם החלוץ הסנגלי הצעיר מוסא קונאטה זכה להרבה מחמאות. קונאטה נכנס כמחליף במצב של שוויון 1:1, בישל את שער הנגיחה של יצחקי והוביל מתפרצת מצוינת שהסתיימה בהרמה של יואב זיו לאלירן עטר שחתם את התוצאה.

"סוף סוף מוסא הצליח להראות קצת מהכישרון שיש בו", אמר גורם בקבוצה. "הפעם הוא שיחק קבוצתי וברגע שהוא מפרגן לחברים שלו, זה טוב בשבילו וכמובן חשוב מאוד לקבוצה עצמה. יש לנו חלק קדמי נפלא וזה תענוג לראות את החלוצים שלנו מבקיעים שערים ומבשלים אחד לשני".

"זה הכל עניין של ביטחון", הסביר המגן יואב זיו את ההבדל בין שתי המחציות. "גם במשחק נגד ראשון לציון, שיחקנו גרוע אבל ניצחנו וזה עזר לנו לצבור בטחון. אפשר היה לראות שלא שכחנו לשחק כדורגל והבאנו את זה גם למחצית השנייה עם הרבה מאוד נחישות, במגרש לא קל, מול קבוצה מצוינת שלא במקרה נמצאת במיקום שלה בטבלה".

בדרך לפסגה?

זיו שהתלונן במהלך המחצית השנייה על כך שחאלד חלאיילה ירק עליו, העדיף שלא לעשות סיפור גדול ורק הוסיף: "מבחינתי לא קרה שום דבר שלא קשור לכדורגל. נכון שדיברתי עם שלומי דורה וכולם ראו מה היה על הדשא, אבל אני מעדיף שלא להוסיף על כך".

הצהובים צברו שש נקודות רצופות בשני המשחקים וזיו נשאל האם כעת אפשר לדבר על דרך חדשה: "זה לא עניין של דרך חדשה. הניצחונות האלו נותנים בטחון שמביא איתו גם יכולת יותר טובה. אנחנו מקווים להמשיך ולבנות את זה גם הלאה".

אחרי שבמהלך השבוע הזכיר המאמן ניר לוין שבאנגליה וסקוטלנד קבוצות חזרו קבוצות מפיגור של 13 נקודות וזכו באליפות, זיו העדיף לשמור על פרופורציות וניסה שלא לצאת בהצהרות: "אני מסתכל כרגע על השבוע הבא ולא מעבר לזה. ברור שאנחנו רוצים לקחת נקודות בכל משחק ולהידבק לצמרת, אבל אני באמת אומר שאנחנו לא מסתכלים כרגע אל הצמרת, אלא מתמקדים במשחק נגד רמת השרון. בסיבוב הקודם הגענו למשחק נגדם מהמקום הראשון וכולם זוכרים איך זה נגמר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזלזל באף קבוצה".

מי ששמר על אופטימיות עוד בדקות הפתיחה הלא טובות של הקבוצה, היה המגן קלמי סבן, שישב על הספסל ואמר לחבריו אחרי ספיגת השער מרגלי מהראן ראדי: "אל תדאגו, אנחנו משווים ומנצחים כאן 1:3". מיד אחרי כיבוש השער השלישי של אלירן עטר, קיבל סבן תשואות מחבריו לספסל וחיבוק גדול ממנהל הקבוצה אבנר טוויטו.

המאמן ניר לוין העניק לשחקניו יומיים חופשיים, כאשר ביום שלישי תחזור הקבוצה לאימונים ותחל בהכנות לקראת המשחק נגד עירוני רמת השרון, שיתקיים ביום ראשון הבא בבלומפילד.

ניר לוין: "זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי"
מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully