וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין

הצהובים השיגו ניצחון חוץ חשוב. ראדי פתח עם שער נפלא (10), אבל דאבור (36), יצחקי (73) ועטר (81) השלימו מהפך

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

מאז המחזור השלישי והרביעי, בדיוק סיבוב שלם, לא חיברה מכבי תל אביב שני ניצחונות ליגה רצופים. היום (שבת) זה סופסוף קרה עבור הצהובים, שהשיגו ניצחון חוץ גדול בדוחא 1:3. מהראן ראדי כבש ראשון למארחת (10) בשער נפלא, אבל מואנס דאבור השווה בדקה ה-36 וברק יצחקי השלים את המהפך בדקה ה-73. אלירן עטר חתם בדקה ה-81. מכבי חוזרת לליגה?

מואנס דאבור שחקן מכבי תל אביב כובש. אדריאן הרבשטיין
מכבי תל אביב שוב נראית כמו קבוצה. דאבור כובש את הראשון/אדריאן הרבשטיין

לדף המשחק

איכשהו, למרות התקופה הרעה של הצהובים וחילופי המאמנים, מכבי תל אביב הצליחה להגיע למשחק בסכנין מהמקום החמישי. המארחת שלה, לעומת זאת, ניצבה לפני המשחק על גג העולם, כשהיא במקום הרביעי המפתיע עד מאוד ועם שלושה ניצחונות רצופים.

סכנין גם פתחה את המשחק בצורה נהדרת, כשכבר אחרי עשר דקות מהראן ראדי השתלט על כדור טועה וירה פצצה מ-25 מטרים לרשת של ברק לוי. בדוחא כבר חלמו על ניצחון ליגה ראשון מול מכבי תל אביב מזה ארבע שנים, אבל לצהובים היו תוכניות אחרות. מואנס דאבור השווה מקרוב בדקה ה-36 ולמחצית השנייה מכבי עלתה הרבה יותר טובה והשתלטה על העניינים. זה השתלם לה עם שני שערים. הראשון של ברק יצחקי בנגיחה בדקה ה-73, השני של אלירן עטר בבעיטה מקרוב בדקה ה-81.

מכבי כובשת שלישייה בפעם השנייה ברציפות ובמחזור הבא היא תארח את רמת השרון עם הפנים לצמרת. סכנין נוסעת לקרית אליעזר למשחק קשה מאוד מול מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 3: צ'אנס ראשון לצהובים. עטר פרץ מימין, מסר לרוחב וזיו ניסה בעיטה מחוץ לרחבה, שנהדפה ברגל מקומית ויצאה לקרן.

דקה 10: גול! איזה שער אדיר! ויצמן שלח כדור ארוך, פאביצ'ביץ' הרחיק בראש רע לכיוון המרכז, ראדי הוריד בחזה ומ-25 מטרים ירה את הכדור המקפץ הישר לרשת הצהובה. ברק לוי לא זז. 0:1 גדול לסכנין.

דקה 20: ראדי הרים קרן, אבו סלאח הגיע ראשון ונגח מקרוב החוצה.

דקה 26: רק קבוצה אחת על המגרש. הפעם קאסום הטעה את אלברמן ושלח כדור חזק ליד החיבורים.

דקה 36: גול! משום מקום, הצהובים חזרו למשחק. יצחקי הגביה כדור חופשי, שחלף על פני כולם והגיע לדאבור. זה ניצב בודד ומחמישה מטרים שלח את הכדור פנימה. שער שני בשלושה ימים לחלוץ הצעיר ו-1:1 בדוחא.

דקה 48: יצחקי ניסה לחקות את ראדי ובעט מהאוויר מחוץ לרחבה, מעט מעל למסגרת.

דקה 55: עוד טעות איומה של פאביצ'ביץ', ששוב הרחיק רע בראש. הכדור הגיע לאזורוב שחדר לרחבה, אבל לוי ירד היטב והדף את הבעיטה.

דקה 61: מהלך גדול של הצהובים והחמצה אדירה. עטר ויצחקי החליפו דאבל פס, הכדור הגיע לקונאטה, שעצר והתארגן ומחמישה מטרים בעט חלש. קנדיל הדף.

דקה 69: חלאיילה התעלל בלוגסי באגף, הרים ואזורוב נגח החוצה מקרוב.

דקה 71: לוגסי איבד כדור, ראדי דהר קדימה ושוב סידר לאזורוב מצב. הפעם זה הלך בבעיטה מ-11 מטרים החוצה.

דקה 73: גול! בניגוד למהלך המשחק בדקות האחרונות, לוגסי שלח את קונאטה, שעשה הטעיה והגביה מדויק לראש של יצחקי. החלוץ שלח נגיחה חדה ומדויקת, 1:2 לצהובים.

דקה 75: החמצה איומה של הצהובים. עטר פרץ לרחבה, מסר לורד, שהעביר רוחב. ישראלביץ' הגיח מאחור ולבדו, משבעה מטרים, שלח את הכדור לשמיים במקום לגמור את המשחק. לזכותו ייאמר שהכדור קפץ לו רגע לפני הרגל.

דקה 81: גול! זה כבר אמור להספיק לצהובים. קונאטה מסר לזיו, שהגביה היטב ועטר בעט מהאוויר מקרוב. 1:3 למכבי.

דקה 92: ראדי כמעט הצליח להמתיק את התוצאה, אבל מתוך תיבת החמש הוא ירה לשמיים.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית (אריק גאוו, 82), ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי (חאמד גנאים, 62), קוסטדין אזורוב.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ג'יזרמו ישראלביץ', ברק יצחקי (דור מיכה, 77), אלירן עטר (רועי קהת, 89), מואנס דאבור (מוסא קונאטה, 58).

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully