וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי"

31.12.2011 / 19:25

מאמן מכבי ת"א שהיה מרוצה מאוד מהניצחון על סכנין: "אנחנו לא פוזלים למקום הראשון". דורה: "באים בטענות רק לעצמנו"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

אחרי תקופה נוראית, פיטורי מאמן ודכדוך בכל מה שנוגע למועדון, רשמה הערב (שבת) מכבי תל אביב ניצחון שני ברציפות עם 1:3 בחוץ על בני סכנין, והחזירה מעט תקווה לאוהדים בצהוב. סכנין, שקיוותה להמשיך במומנטום שלה ולהיצמד לצמרת הגבוהה, ראתה את הצהובים מחלצים ניצחון חוץ נדיר, כשמהראן ראדי העלה את המקומיים ליתרון ראשון בדקה ה-10 אבל מואנס דאבור איזן בדקה ה-36, ברק יצחקי הפך את הקערה בדקה ה-73 ואלירן עטר חתם את התוצאה בדקה ה-81. עם מומנטום כזה, האם אתם מוכנים להמר נגד חזרתה של מכבי לצמרת? אגב, בניגוד לקבוצה, האוטובוס שהסיע את השחקנים נתקע בבוץ והשחקנים נאלצו להמתין זמן רב עד שהוא שוחרר.

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין היה מרוצה מאוד בסיום ואמר: "זה ניצחון חשוב ויותר חשוב ממנו זה האופן והצורה שבה השגנו אותו. גם חזרנו מפיגור, גם מול קבוצה חזקה ועשינו את זה יוצא מהכלל. אני מרוצה, כולם עבדו והשקיעו למרות עייפות של שלושה משחקים בתקופה קצרה. שש הנקודות שעשינו עכשיו היא החזרת גירעון שמכבי איבדה בתקופה ארוכה, והנקודות האלה מחזירות אותנו לאפשרות של הסתכלות קדימה. אנחנו עדיין מאחורי סכנין ואנחנו עוד צריכים לעבוד קשה. הניצחון היום היה משמעותי והרבה יותר מרשים מהניצחון על ראשון. מאז שאני הגעתי, זה הניצחון הכי גדול שהיה לנו. אנחנו לא פוזלים למקום הראשון. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים שיפור ביכולת. אני מאמין ומקווה שנמשיך לצבור נקודות".

על קונאטה שרשם משחק מוצלח: "לא יודע איפה הוא הוזכר כמועמד לעזיבה. הוא שחקן צעיר שבא להשתפר, והוא יודע לקום מהספסל ולעשות משחק טוב. קבוצה לא יכולה להתבסס על 11 שחקנים אלא על סגל רחב ולמכבי יש את הסגל הזה וכל אחד צריך לתרום את הכל כדי שהקבוצה תנצח. אני שמח שהיתה היום תרומה מהקו השני, מההגנה ומהקישור".

ברק יצחקי, שהיה מהבולטים במכבי תל אביב הערב ואף כבש את השער השני אמר לאחר הניצחון: "אין ספק שהמגרש בסכנין הוא מאוד קשה. היו לנו דקות טובות בעיקר במחצית השניה שהצלחנו להניע את הכדור ואני חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה היום. היתה לנו תקופה פחות טובה, וכשזה קורה זה מקרין על כולם. צריך להגיע לאימונים ולראות שיש פרגון בין השחקנים והיום זה הגיע למשחק. המטרה שלנו זה להיות תמיד בצמרת. דשדשנו קצת בהתחלה, אבל אנחנו חוזרים למסלול הניצחונות. עשינו צעד אחד, ואנחנו מסתכלים למשחק הבא. אני לא חושב שצריך לדבר על המקומות הראשונים".

מואנס דאבור הוסיף: "שער השוויון שלנו שינה את המומנטום במשחק. היה קשה מאוד לשחק כאן כי הדשא לא טוב וזה הקשה עלינו. אחרי הגול הראשון, חזרנו לשחק והנענו טוב את הכדור". לגבי השער שכבש הוסיף החלוץ שגדל בנצרת: "לא נכנסתי טוב למשחק והשער עזר לי להיכנס טוב. אין מאושר ממני, כי בשבילי זה יותר מדרבי ואני שמח בשביל 80 אלף תושבי נצרת, על השער והניצחון הזה".

עוד בנוגע לדאבור, במחצית המשחק אירעה תקרית אלימה, כאשר מתנדב של המשטרה הותקף בתוך יציע אוהדי סכנין, לאחר דין ודברים בינו לבין האוהדים, שקיללו במהלך מרבית המשחק את חלוץ מכבי תל אביב, שכאמור מגיע מנצרת. המתנדב ספג מכות, נחבל בפניו ובראשו ופונה באמבולנס במהלך המחצית להמשך טיפול.

יואב זיו טען במהלך המחצית השנייה שחאלד חלאיילה ירק עליו. הוא אף פנה לשלומי דורה מאמן סכנין והעיר לו על כך. השופט ושני הקוונים לא הבחינו באירוע ולא ידוע אם הוא יצוין בדו"ח השיפוט.

דורה היה מתוסכל מאוד לאחר ההפסד: "מהדקה השישים איבדנו את הריכוז, הגול השני שבר אותנו ואנחנו יכולים לבוא רק לעצמנו בטענות. אנחנו מקבלים גול רק מפעם אחת שמכבי הגיעה לרחבה. אני לא מתייחס לעניינים לקבוצה לא בחוץ ולא בבית. גם היום המגרש פעל לטובתנו, פתחנו טוב והובלנו, אבל קיבלנו גול משום מקום אבל זה כדורגל, אין מה לעשות. לחץ? ממה? ממקום רביעי צריך להיות בלחץ? הקבוצה שלנו באה ועשתה בית ספר למכבי הגדולה, אבל ניצול המצבים שלהנם היה מקסימלי, וכשאיבדנו את הריכוז שילמנו על זה ביוקר".

מכבי תל אביב רשמה ניצחון שני ברציפות עם 1:3 על סכנין

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully