וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בירושלים: "לא היה סדר באימונים של קטש"

28.12.2011 / 9:51

בקבוצה לא הופתעו מעזיבת המאמן: "זה היה בלתי נמנע". על מועמדותו של דרוקר: "אין הרבה אופציות, הוא הכי בכיר בשוק"

הפרסומים בתקשורת על התפטרותו של עודד קטש אתמול (שלישי) הפתיעו את דני קליין, שהתעדכן על עזיבתו של המאמן רק במהלך אימון הקבוצה. בבוקר האחרון שלו בהפועל ירושלים שוחח קטש רק עם איש אחד - דני כהן, שהזמין אותו לשיחה לפני האימון.

לטענת גורם בקבוצה הרגיש קטש, שכבר שקל באותן שעות את התפטרותו, שכוונתו של כהן היא לפטר אותו, למרות שבהנהלה לא התקבלה החלטה שכזו. עם זאת, קשה להגדיר את חששותיו של המאמן בתקופה האחרונה כנטולות בסיס, כיוון שבחדרי חדרים לא מעט גורמים בירושלים ציפו זו כבר תקופה ארוכה שקטש יתפטר, כשמסרים על כך הועברו לא אחת גם דרך התקשורת.

למעשה התלבטותו של קטש האם להתפטר לא החלה אתמול, אלא החלה להבשיל כבר אחרי ההדחה מאירופה לפני כשבוע וחצי. ראשי הקבוצה התכוונו לנהל עימו שיחה על המצב הקשה של הקבוצה, והופתעו לגלות שהוא כבר החליט לקחת אחריות על הכישלון ולעזוב ביוזמתו.

לפני האימון כינס המאמן את שחקניו בחדר התדרוכים במלחה ואמר להם "אני לוקח אחריות ועוזב. תישארו ביחד כי רק זו הדרך להצליח". קטש אף הוסיף כי מי שיאמן את הקבוצה בינתיים הוא דרור כהן - איש סודו ואמונו של קטש, ממנו ביקש המאמן להמשיך בירושלים.

השחקנים ניגשו למאמן וחיבקו אותו בסיום השיחה, כמה מהם אף מחו דמעה ומי שלקחו את החדשות קשה במיוחד היו בריאן רנדל וגוני יזרעאלי, ששיחקו תחת קטש גם בגלבוע/גליל. "האווירה כאן קצת מבלבלת", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "ברור שזה לא מצב נעים, אבל נצטרך להישאר ביחד. באמת כואב על קטש, כי הוא בחור טוב בסך הכל, אבל אולי זה היה בלתי נמנע. לא היה לגמרי סדר באימונים או במשחקים, ולדעתי הוא לא השתמש נכון בכל השחקנים".

למרות הפרידה החמימה של השחקנים מקטש אין לטעות: המאמן עוזב עם בטן מלאה על הפועל ירושלים. כזכור, במהלך הקיץ החריפה המתיחות בינו לבין המנהל גידי דודי, וקטש הרגיש שהשליטה במצבת השחקנים נשמטת ממנו אט אט. שינויים שניסה לבצע בסגל במהלך הקיץ נתקלו בקשיים מההנהלה, אם בהשארת השחקנים אותם רצה (דיון דאוול, גייס'ון ריץ'), ואם בהחתמתו של טימי באוורס, או בסירוב לשחרר את לוק ג'קסון.

התנגדות בהנהלה למועמדותו של צביקה שרף

בישיבת ההנהלה שקיימו חברי הדירקטוריון של ירושלים בסיום העונה שעברה הוחלט להצר את צעדיו של קטש ולהקטין את המנדט שלו, ולמרות שהיה מודע לכך המאמן עדיין האמין שהוא יכול להצליח בקבוצה.

קטש אף מרגיש תסכול על כך שלא מעט גורמים בקבוצה דיברו עליו מאחורי הקלעים, ונראה שהזרעים לפרידה ניטעו באותה ישיבה, בה רמז קטש על כך כשהלין כי כבר במהלך העונה שעברה לא נתנו לו מספיק גיבוי. "קיבלת את הגיבוי הכי גדול אי פעם כמאמן", ענו לו, וקטש לא נשאר חייב: "זה לא נראה ככה כלפי חוץ". אחרי עזיבתו סיכמו הבוקר בהנהלה: "היו ציפיות אחרות משיתוף הפעולה בינינו, ללא ספק זה לא נעים להיפרד כך, אבל בשורה התחתונה יש לא מעט אכזבה מהדרך ומהתוצאות".

נכון לעתה, המועמד המוביל לחליף את קטש הוא שרון דרוקר, ולא מן הנמנע כי כבר ביומיים הקרובים הוא יחתום על חוזה לעונה וחצי. הספונסר אהרון פוגל רוחש לו הערכה רבה, וכך גם גורמים אחרים בקבוצה. לפוגל חשובה מאוד ההצלחה בגזרה האירופית, ויש לזכור כי בעוד ירושלים לא הצליחה להגיע להישגים באירופה זו בשנים האחרונות , דרוקר הוא היחיד שהצליח בזירה זו כשזכה בגביע יול"ב ב- 2004.

"אין הרבה אופציות בשוק המאמנים", אמרו בקבוצה. "דרוקר הוא המאמן הבכיר ביותר שפנוי ויכול לקחת על עצמו קבוצה כמו הפועל ירושלים". גם צביקה שרף עדיין מועמד, אולם לגביו יש לא מעט מתנגדים בהנהלה. אתמול עלה גם שמו של אריק שיבק, אך בירושלים יודעים שיהיה קשה לשחרר את מאמן נבחרת ישראל מחוזהו במונס הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully