וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש עוזב את הפועל ירושלים

27.12.2011 / 14:30

יממה לאחר התבוסה מול מ.כ. הבקעה, המאמן הולך הביתה. אהרון פוגל תומך בשרון דרוקר, גם צביקה שרף מועמד

הפועל ירושלים הלכה מדחי לדחי בתקופה האחרונה וכעת הגיע הקש ששבר את גב הגמל, בדמות התבוסה 81:59 אמש (שני) מול מ.כ. הבקעה. יממה בלבד לאחר התבוסה, סוכם עם המאמן עודד קטש כי יעזוב, לאחר עונה וחצי בלבד בקבוצה. קטש הגיע לאימון, שם נפרד מהשחקנים.

ירושלים נמצאת בעיצומו של משבר גדול, כשהקבוצה כבר הודחה מהיורוקאפ בשלב הבתים ואף ספגה ארבע הפסדי ליגה, האחרון והמשפיל שבהם היה כאמור מול העולה החדשה מהבקעה.

קטש הגיע לבירה בקול תרועה רמה לאחר שהדהים את מכבי תל אביב (ממנה התפטר בעבר) וזכה עם גלבוע/גליל באליפות לפני שנתיים. הוא ריכז סביבו בירושלים מספר שחקנים מוכשרים בדמות בריאן רנדל ואלישי כדיר, אולם פציעה של יובל נעימי, כמו גם שלל בעיות עם שחקני הסגל השונים, טירפדו את תוכניותיו והקבוצה צברה כישלון אחר כישלון. לאחרונה כבר הביע קטש הירהורי התפטרות, אולם בחר להישאר ולא לשים את המפתחות. גורם בקבוצה אמר: "כמעט אפשר לומר שהוא התפוטר".

טרם ידוע מי יאמן את ירושלים במשחקה ביום שני הקרוב, בו תפגוש בחוץ את בני השרון/הרצליה בפתיחת משחקי הסיבוב השני בליגת העל. אהרון פוגל, הבעלים של חברת "מגדל", החברה המאמצת, תומך במינוי שרון דרוקר, שהוביל את הקבוצה לזכייה היסטורית בגביע יול"ב בעונת 2003/04, והוא מפעיל לחצים כבדים על היו"ר דני קליין למינויו של האחרון. לוואלה! ספורט נודע כי גם צביקה שרף מועמד. הנהלת הפועל ירושלים תתכנס לדון בזהות המאמן החדש.

הפועל ירושלים הושפלה מול מ.כ. הבקעה

כבר לאחר התבוסה אמרו בירושלים שלא יעמדו בדרכו של קטש

למה ואיך הפועל ירושלים של קטש קרסה

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully