וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אשמח אם נוביל בתחילת השנה החדשה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חגג את החמישייה על וויגאן ומחכה לעוד מעידה של סיטי. וילאש בואש: "יהיה לנו קשה לזכות באליפות"

מחזור הבוקסינג דיי באנגליה סיפק את הסחורה עם כמה משחקים דרמטיים וגם שינוי בצמרת, כשמנצ'סטר סיטי שמטה נקודות ב-0:0 מול ווסט ברומיץ' וראתה את מנצ'סטר יונייטד משתווה אליה בעזרת 0:5 מוחץ על וויגאן. שתי הראשונות השיגו עד כה 45 נקודות, ופתחו פער של 10 מטוטנהאם השלישית, לה שני משחקים חסרים. מי שנראה כי הרימה ידיים במאבק על התואר היא צ'לסי, שסיימה ב-1:1 מתסכל במיוחד מול פולהאם ועלולה לאבד מחר את המקום הרביעי לטובת ארסנל.

אלכס פרגוסון מפרגן לדימיטאר ברבאטוב

מנצ'סטר יונייטד פתחה את מחזורי חג המולד בסטייל, עם עוד חמישייה, הפעם לרשת וויגאן. המעידה של סיטי הייתה כמובן הדובדבן על הקצפת. "אם נהיה במקום הראשון בפתיחת השנה החדשה, אהיה שמח", אמר אלכס פרגוסון לאחר המשחק. "אמרתי כבר לפני מספר שבועות שמישהו הולך לסבול נגדנו. נכנסו לכושר מצוין ויש לנו איום על השער מכל מקום במגרש".

פרגוסון לא שכח להחמיא לכובש השלושער דימיטאר ברבאטוב: "זה היה המשחק הנכון עבורו. נזקקנו לגובה שלו גם בעזרה להגנה במצבים הנייחים, והוא סיפק את הסחורה בהתקפה עם שלושער. אני שמח מאוד עבורו, במיוחד מכיוון שלא הייתה לו פתיחת עונה כל כך מוצלחת מבחינת הזדמנויות בהרכב, בעיקר בגלל האפשרויות הרבות שיש לנו בהתקפה. חשוב שהוא צבר ביטחון".

רוברטו מאנצ'יני מבכה את הפספוס

בזמן שפרגוסון ושחקניו חגגו את הניצחון המרשים, אנשי מנצ'סטר סיטי הצטערו על אובדן שתי הנקודות מול ווסט ברומיץ'. "היה מתסכל מאוד כי לא הצלחנו לכבוש, כך אי אפשר לנצח", הסביר בסיום רוברטו מאנצ'יני. "היו לנו הזדמנויות לכבוש פעמיים או שלוש במחצית הראשונה, אבל אחר כך התקשינו. אמרתי לשחקנים שהסיפור יהיה מסובך אם לא נבקיע מהר".

על המאבק הצמוד עם יונייטד מעתה והלאה, אמר מאנצ'יני: "זה יעשה לנו רק טוב. צריך לזכור שאנחנו עדיין ראשונים בזכות יחס שערים עדיף. ידוע לנו שבלתי אפשרי להישאר במקום הראשון במשך 38 מחזורים, אבל ננסה לעשות זאת".

אנדרה וילאש בואש מרים ידיים

"יהיה קשה מאוד לזכות עכשיו באליפות", הודה אנדרה וילאש בואש בסיום המשחק. "אחרי שצימקנו כבר את הפער לשבע נקודות, ההפרש הגדול כרגע הופך את האתגר לקשה מדי עבורנו. ציפינו לסיים את החודש עם שש נקודות משני המשחקים הביתיים, אבל זה לא קרה. עכשיו אנחנו חייבים להיות ריאליים".

וילאש בואש גם הסביר את ההחלטה להציב בהרכב את פרננדו טורס על חשבון דידייה דרוגבה: "דרוגבה היה מעורב בכל משחק מאז נובמבר, פרט לגביע הליגה. לכן החלטנו לתת לפרננדו לשחק, והוא היה טוב וגם בישל את השער של מאטה. הוא הראה את אותה מחויבות שהציג באימונים, אז אני מאוד שמח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קני דלגליש חוזר על אותו סיפור

תסכול לא פחות גדול היה באנפילד, שם ליברפול המדורגת שישית החמיצה שתי הזדמנויות גדולות בתוספת הזמן ונפרדה ב-1:1 מבלקבורן. היה זה תיקו ביתי שישי העונה של האדומים. "זה שוב אותו הסיפור, כבר נמאס לחזור על זה", הודה בסיום קני דלגליש. "רצינו יותר והגיע לנו להשיג יותר מנקודה אחת, אבל הם נלחמו והצליחו לחלץ מפה משהו".

על סטיבן ג'רארד, שחזר אחרי היעדרות בת חודשיים, אמר המאמן: "הוא זקוק לזמן משחק. איתו ועם בלאמי שנכנס גם הוא, ניסינו לעשות משהו שונה על המגרש. כבר בכדור החופשי הראשון שלו הוא ייצר מצב. נהדר לקבל אותו בחזרה".

מנצ'סטר יונייטד נצמדה למנצ'סטר סיטי בפסגה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully