וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:2 את נוריץ' סיטי

צמד נהדר של גארת' בייל סידר לתרנגולים ניצחון 12 ב-15 המחזורים האחרונים והקטנת הפער מהפסגה. רק 1:1 לארסנל

חגיגת חג המולד בפרמיירליג שנפתחה אתמול (שני), נמשכה היום עם שלושה משחקים מרתקים במיוחד. ארסנל זייפה וסיימה ב-1:1 מאכזב בבית מול וולבס, שנחלצה בעור שיניה והרבה בזכות ווין הנסי מלחץ עצום של התותחנים. היריבה העירונית טוטנהאם הצליחה לנצל את שמיטת הנקודות של היריבות לצמרת עם 0:2 מרשים מאוד על נוריץ'. סוונסי סיימה ב-1:1 ביתי מול קווינס פארק ריינג'רס.

ארסנל - וולבס 1:1

הרבה דיברו אצל התותחנים על פתיחת רצף ניצחונות חדש אחרי השער הדרמטי של יוסי בניון וה-1:2 על אסטון וילה במחזור האחרון. דיברו? אז מה. ארסנל אכזבה מאוד, סיימה ב-1:1 ביתי מול וולבס החלשה ונותרה חמישית עם 33 נקודות בלבד, אחת פחות מצ'לסי שמעדה בבית מול פולהאם. יוסי בניון נכלל בהרכב, בעקבות העובדה שתיאו וולקוט חלה ולא נכלל בסגל בכלל, בישל את השער והוחלף בדקה ה-63. עם כל הכבוד לבניון, הגיבור האמיתי של המשחק הוא ווין הנסי, שהציל את האורחת פעם אחר פעם ורשם משחק ענק. ואן פרסי, שחולם על שבירת שיא הכיבושים בשנה בפרמיירליג, ייאלץ לכבוש פעמיים מול קווינס פארק ריינג'רס במחזור הבא.

התותחנים עלו ליתרון בדקה השמינית, כשמסירת עומק נהדרת של יוסי בניון מצאה את ז'רביניו, שעבר בקלות את ווין הנסי ומול שער ריק גילגל פנימה את ה-0:1. ארסנל המשיכה לשלוט, אבל דווקא האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-38 כשבעיטה חזקה של סטיבן האנט מ-16 מטר מצאה את סטיבן פלטשר, שניצל את ההגנה החולמנית של התותחנים ונגח פנימה נגד כיוון התנועה של וויצ'ק שצ'סני בדרך ל-1:1. שערו השביעי של פלטשר בליגה העונה. בניון הוחלף על ידי אנדריי ארשבין בדקה ה-63. בדקה ה-75 נותרה וולבס ב-10 שחקנים לאחר שננאד מיליאס הכשיל בגסות את מיקל ארטטה וספג אדום ישיר. בדקה ה-80 מסר ארשבין כדור עומק לוואן פרסי, שחזר אליו, והרוסי בעט בנגיעה אחת לקורה והחוצה.

נוריץ' סיטי - טוטנהאם 2:0

התרנגולים, דווקא הם, יכולים להיות אולי הסוס השחור של העונה בפרמיירליג. טוטנהאם רשמה ניצחון 12 ב-15 משחקיה האחרונים עם 0:2 מרשים בחוץ מול נוריץ' סיטי וצימקה את הפער משתי המוליכות מהעיר מנצ'סטר, כשלה יש 38 נקודות ומשחק פחות משתיהן. גארת' בייל המצוין כבש צמד והעלה את מאזן הכיבושים שלו מתחילת העונה לשבעה, כשבנוסף יש לו גם חמישה בישולים.

בדקה ה-55 הצליחה טוטנהאם לשבור את הקרח כשמסירת עומק מצוינת של רפאל ואן דר וארט מצאה את עמנואל אדאביור, שמשך אליו את שחקני הגנת נוריץ' והעביר מסירת רוחב לגארת' בייל. הוולשי המצוין לא נכשל לבד מול ג'וני רודי ובעט ברגל שמאל לפינה כדי לקבוע 0:1. כשהסכר נפרץ, הוא נפרץ והתרנגולים כבשו את השני בדקה ה-67. לוקה מודריץ' התקדם עם הכדור והכניס מסירת עומק לבייל, שגייס את כל המהירות שלו כדי לפרוץ קדימה ולהקפיץ באומנות מעל רודי בדרך ל-0:2.

משחק נוסף:

סוונסי - קווינס פארק ריינג'רס 1:1
כבש לסוונסי: דניאל גרהאם (14), כבש לק.פ.ר: ג'יימי מקי (58)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully