וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את וויגאן

שלושער של ברבאטוב הוביל את השדים האדומים לניצחון ענק והיצמדות לסיטי, שסיימה ב-0:0 מול ווסט ברומיץ', תיקו לליברפול

חגיגת חג המולד ביקשתם? בבקשה. המחזור ה-18 והמסורתי של הבוקסינג דיי באנגליה נפתח היום (שני) עם כמה דרמות, מבול של שערים והפתעות גדולות. מנצ'סטר יונייטד רשמה 0:5 שני ברציפות, הפעם על וויגאן האומללה ונצמדה למנצ'סטר סיטי, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול ווסט ברומיץ'. ליברפול המשיכה לזייף וסיימה ב-1:1 ביתי מול בלקבורן האחרונה. ניוקאסל חזרה לנצח, בעוד בולטון חזרה להפסיד כשחאתם בן ארפה ודמבה בה הובילו אותה ל-0:2.

צ'לסי - פולהאם 1:1

הדרבי של מערב לונדון הוציא את מחזור הבוקסינג דיי לדרך, כאשר המארחים לא העלו הילוך לכבוד החג ושוב סיימו ב-1:1 - משחק שלישי ברציפות. מאז הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי, צ'לסי לא מצליחה לנצח. מחר היא עוד עלולה לאבד את המקום הרביעי לטובת ארסנל, ששמחה לראות לונדונית נוספת, פולהאם, מחלצת נקודה בסטמפורד ברידג' אחרי שהפסידה שם בארבעת ביקוריה האחרונים.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בשליטתה של צ'לסי, הושג שער היתרון בדקה ה-47. פרננדו טורס שפתח בהרכב השאיר לחברו הספרדי חואן מאטה, שמ-16 מטרים בעט בסיבוב לרשת של דייויד סטוקדייל וחגג את הרביעי שלו העונה. האוהדים בכחול האמינו כי שלוש הנקודות מונחות בכיס, אלא שתשע דקות לאחר מכן בריאן רואיס היתל באשלי קול באגף הימני של התקפת פולהאם, והעביר כדור רוחב מדוד אותו דחק פנימה קלינט דמפסי האמריקאי. דידייה דרוגבה ופלורן מאלודה הוקפצו מהספסל בניסיון להשיג בכל זאת את הניצחון, אבל פולהאם עברה לבונקר ועמדה בלחץ, כולל שלוש הצלות נהדרות של סטוקדייל המצוין מול ראול מיירלש ודרוגבה בדקות הסיום הלחוצות.

ליברפול - בלקבורן 1:1

הקבוצה של קני דלגליש ממשיכה לגמגם ואחרי ה-0:0 עם וויגאן בחוץ, סיימה רק ב-1:1 ביתי מול בלקבורן האחרונה בליגה. ליברפול נותרה במקום השישי עם 31 נקודות, בעוד בלקבורן אחרונה עם 11 נקודות.

דווקא הקבוצה של סטיב קין עלתה ליתרון בדקה ה-45 כשקרן הגיעה דווקא מרגלו של צ'רלי אדם לרשת, והמשיכה ימים לא טובים של הקשר הסקוטי שהחמיץ פנדל ב-0:0 מול וויגאן במחזור שעבר. למזלו של אדם, ליברפול הצליחה לאזן בדקה ה-53 לאחר שבישול נהדר של מרטין שקרטל מצא את מקסי רודריגס, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-69 חוו יושבי הקופ רגע משמח כשסטיבן ג'רארד נכנס והחליף את צ'רלי אדם, כשהוא רואה דקות משחק ראשונות אחרי חודשיים ויומיים. גם זה לא עזר לליברפול, שלא השכילה לכבוש עד הסיום למרות שתי הזדמנויות ענקיות בדקה ה-95.

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 0:5

השדים האדומים מתחילים לחזור לעצמם ועל הדרך גם לקרוע רשתות, לאחר תקופת בצורת של 0:1 קטנים. מנצ'סטר יונייטד, שבמחזור האחרון דרסה 0:5 את פולהאם, הביסה הפעם 0:5 את וויגאן ונצמדה ליריבה העירונית בפסגה, כשלשתיהן יש 45 נקודות. דימיטאר ברבאטוב (זוכרים?) חגג עם שלושער נהדר ואולי יחזור לעצמו עכשיו עם שלושער ראשון מאז ה-22 בינואר 2011.

השדים האדומים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית, לאחר שפטריס אברה ביצע מהלך נהדר באגף שמאל, פרץ קדימה ויישר למרכז שם המתין ג'י-סונג פארק, שבנגיעה אחת בעט מצוין פנימה את ה-0:1. בדקה ה-40 נותרה האורחת ב-10 שחקנים לאחר שקונור סאמון הורחק בעקבות עימות עם מייקל קאריק במרכז המגרש. דקה אחת חלפה ויונייטד כבשה את השני, הפעם לאחר שדארון גיבסון העביר מסירת רוחב מעולה לדימיטאר ברבאטוב, שהסתובב ובעט פנימה מקרוב את השני שלו בחמישה ימים ואת ה-0:2.

בדקה ה-58 הצליחו השדים האדומים לכבוש את השלישי כשמסירת עומק של אנטוניו ולנסיה מצאה את החלוץ הבולגרי, שבעט שפיץ נהדר פנימה וקבע 0:3. בדקה ה-75 כבשה יונייטד את הרביעי כשמסירה של קאריק מצאה את ולנסיה, שבעט נהדר פנימה את ה-0:4. בדקה ה-78 חגגה יונייטד את החמישי לאחר שסונג הוכשל ברחבה ובראטוב השלים שלושער מהנקודה הלבנה.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 0:0

רוברטו מאנצ'יני דיבר לפני החג על כך שהקבוצה שלו חייבת לסיים את משחקי החג במקום הראשון. אלא שמנצ'סטר סיטי פתחה את משחקי חג המולד לא בצורה האופטימלית ועם 0:0 מול ווסט ברומיץ' הטובה בחוץ. הסיטיזנס, שרק לא מזמן הובילו את היריבה העירונית בחמש נקודות, נמצאים איתם בשוויון נקודות כשלשתיהן יש 45 והן צמודות אחת לשנייה בפסגה, כשהמיליארדרים מאיסטלנדס מובילים רק בזכות הפרש שערים. לזכותה של סיטי ייאמר שהיא לחצה והגיעה למספר הזדמנויות מצוינות, בעיקר במחצית השנייה, אבל דווקא המצב הכי מסוכן היה של המארחת כשבעיטה אדירה של ג'רום תומאס נעצרה רק בקורה של ג'ו הארט ומנעה מסיטי הפסד שני בליגה. ווסט ברומיץ' נותרה במקום התשיעי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים:

בולטון - ניוקאסל 2:0
לניוקאסל: חאתם בן ארפה (69), דמבה בה (71)

סנדרלנד - אברטון 1:1
לסנדרלנד: ג'ק קולבק (26). לאברטון: לייטון ביינס (פנדל, 51)

סטוק סיטי - אסטון וילה 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully