וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "באים לקרית אליעזר כדי לנצח"

26.12.2011 / 7:30

דוד רביבו ומ.ס אשדוד קיבלו תיאבון ומסמנים קורבן נוסף: האלופה. ג'קי בן זקן העניק מענק כספי, מחמאות לזרים

מ.ס.אשדוד העבירה אמש (ראשון) מסר חד משמעי לליגה, לאחר שניצחה בביתה 1:2 את מכבי תל אביב והתבססה במקום השני. עם ניצחון ביתי שמיני בתשעה משחקי בית העונה, וכשהיא במרחק ארבע נקודות מהמקום הראשון ושלוש נקודות מעל המקום השני, הקבוצה של יוסי מזרחי הבהירה שהיא מתכוונת להישאר בצמרת עד סוף העונה. אגב, הניצחון אתמול השלים עבור האשדודים סדרה של ארבעה ניצחונות בית על "ארבע הגדולות של הכדורגל הישראלי", שתי התל אביביות, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

באשדוד ציינו בין היתר את שלושת הזרים יאיא פטי, אפה אמברוז ורוג'רס קולה, שהצטיינו. בסיום המשחק נכנס הבעלים ג'קי בן זקן לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים כי הוא מעניק להם ולצוות המקצועי מענק כספי מיוחד בסך 4,000 שקל. יחד עם זאת, לשחקנים לא יהיה יותר מדי זמן לחגוג שכן ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. בשבוע הבא תארח אשדוד לקרב צמרת לוהט את עירוני קרית שמונה, במשחק שייערך ביום שני וישודר כמשחק המרכזי של הערוץ הראשון.

"ניצחון כזה מראה על המון אופי של הקבוצה", אמר כובש השער הראשון דוד רביבו. "קיבלנו שער בדקה ה-45 וזה היה ממש מבאס, אבל חזרנו וניצחנו. זה מראה על קבוצה בריאה, קבוצה חזקה, קבוצה מאוחדת. המשחק הזה הוא כבר היסטוריה ויש לנו עכשיו את מכבי חיפה ביום רביעי. אנחנו יוצאים לקרית אליעזר במטרה לנצח. התחלנו דרך מסוימת וחשוב לנו להמשיך אותה נגד חיפה. הם בתקופה לא טובה, אבל יהיה לנו ממש קשה כי בכל זאת זו אחת הקבוצות הטובות בליגה".

רביבו נשאל על המטרות של אשדוד העונה ואמר: "שמרנו על המקום שלנו בצמרת ואנחנו רוצים להיות בין ארבע הראשונות לאורך כל הדרך, לפחות עד סיום הסיבוב השני. מה שחשוב כרגע זה להתרחק מהקבוצה שממוקמת במקום החמישי. אנחנו רוצים להגיע למקומות 1-4".

"אנחנו ממשיכים במומנטום שלנו ומתייחסים ברצינות לכל קבוצה", אמר הקשר הצעיר בן בוטבול, שתפס מקום של קבע בהרכב, "כבודה של כל קבוצה במקומו מונח, גם של קבוצות שמגיעות מהתחתית. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה וברצינות באימונים ואני שמח שרואים תוצאות. מצפה לנו שבוע קשה, עם שני משחקים מאוד קשים. אחריהם נראה לאן הפנים שלנו מועדות".

בוטבול סיפר גם על סוד ההצלחה של אשדוד: "אנחנו קודם כל באים צנועים, בלי הצהרות ובלי שאיפות. יש לנו חדר הלבשה שמח, כולם מגובשים. הוותיקים מביאים את הניסיון והצעירים את ההתלהבות וזה חיבור מצוין. יש לנו קהל מדהים, שנותן לנו המון אנרגיות והתלהבות ואני שמח שאנחנו מחזירים לו בתוצאות על הדשא"

צפו במ.ס אשדוד מנצחת את מכבי תל אביב
יוסי מזרחי: "לא מדבר על אליפות. רק רוצים להיות בצמרת"
מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully