וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב

גם בדרום יש מועמדת לאליפות: המארחים רשמו ניצחון בית שישי ברציפות ורחוקים רק ארבע נקודות מהפסגה. רביבו וקולה כבשו

הגיע הזמן לעשות כבוד למ.ס. אשדוד. המוליכה עירוני קרית שמונה קוטפת את כל התהילה בעונה הנדירה הזו של ליגת העל, אבל מאחוריה ניצבת הפתעה גדולה לא פחות. אשדוד עברה הערב (ראשון) עוד מבחן אופי חשוב, כשגברה 1:2 על מכבי תל אביב ורשמה ניצחון ביתי שישי ברציפות, הודות לשערים של דוד רביבו (27) ורוג'רס קולה (57) מול פנדל של אלירן עטר (45). בעוד ניר לוין נוחל הפסד ראשון מאז חזר לעמוד על הקווים במכבי תל אביב, הקבוצה של יוסי מזרחי מתבססת במקום השני לקראת משחק העונה מול קרית שמונה בשבוע הבא, כשרק ארבע נקודות (ומחזור אמצע השבוע) מפרידות ביניהן. הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה יכולות רק לקנא.

דוד רביבו שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) חוגג. קובי אליהו
גם בדרום יש מועמדת לאליפות. דוד רביבו/קובי אליהו

במחצית הראשונה הסבירה אשדוד לכולם מדוע האיום העיקרי כרגע על עירוני קרית שמונה מגיע ממנה. המקומיים עשו הכל נכון, מלבד מבחן התוצאה בירידה להפסקה. אשדוד שלטה ללא עוררין ב-45 הדקות הראשונות בזכות יציאות מהירות למתפרצות אותן ניווטו ניר ביטון המצוין ורביבו, שגם הבקיע את שער היתרון בדקה ה-28 לאחר בישול נפלא של אדיר טובול הפעלתן.

מכבי תל אביב כלל לא הייתה במשחק, ורק שלוש דקות לפני השריקה למחצית סיכנה בפעם הראשונה את השער. בתוספת הזמן, דקה לאחר שלא נשרק פנדל לחובתה (שגיאה חמורה של צוות השיפוט), היא קיבלה בעיטת 11 משלה, אותה ניצל עטר כדי להשוות. 1:1, ממש משום מקום.

אם בשנים קודמות שער בדקה כה קריטית היה גורם לאשדודים להוריד את הראש ולהתפרק, העונה הסיפור הוא אחר לגמרי. המארחים תמיד מעלים הילוך מבחינת כיבוש השערים במחצית השנייה, וכך בדקה ה-57 קולה הזמבי המשיך בכושרו הנפלא וכבש מקרוב אחרי שעידן שריקי הוריד לו בראש.

מכבי תל אביב ניסתה לחזור פעם נוספת באמצעות המחליפים דור מיכה ורוברטו קולאוטי, אבל הצהובים נתקלו בקבוצה טובה מהם - גם במחצית שנייה בינונית - שראויה להימצא בין שתי הראשונות. הצהובים יכולים להתחיל להתכונן לעונה הבאה. אשדוד, לעומתה, כבר עם 11 משחקים רצופים ללא הפסד, ושבוע המבחן שלה יימשך מול מכבי חיפה וקרית שמונה. מי יודע? אולי האליפות ההיסטורית תבוא בכלל מהדרום.

מחצית ראשונה

דקה 1: אשדוד פתחה בהתלהבות גדולה. כדור רוחב חד של בוטבול חלף על פי השער ורק חיכה שמישהו ידחוק אותו פנימה.

דקה 14: טובול ניסה את מזלו מ-20 מטרים מצד שמאל, אך הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 22: אמברוז שלח כדור ארוך לעבר קולה, ברק לוי הקדים אותו והרחיק ברגל ישירות לעבר ורטה, שחיפש את הרשת החשופה ולא הצליח לדייק מ-40 מטרים.

דקה 28: גול! ביטון שלח כדור מדוד לצד שמאל לעבר טובול, שמסר רוחב מדויק לעבר רביבו שכבש מקרוב מול ההגנה החולמנית של מכבי תל אביב. מהלך התקפי נהדר, 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 31: עוד התקפה טובה של אשדוד, הפעם ביטון הפציץ מ-20 מטרים וסחט הדיפה נאה מברק לוי.

דקה 35: שריקי היתל בייני ומ-16 מטרים בצד שמאל בעט כדור מסובב שברק לוי הדף.

דקה 37: טובול המצוין הכניס כדור עומק לשריקי, שבאחד על אחד מול ברק לוי נעצר אצל השוער הצעיר שמחזיק את מכבי תל אביב במשחק.

דקה 43: בעיטה ראשונה של מכבי תל אביב לעבר שערו של מרציאנו. ישראלביץ' בעט מ-16 מטרים, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 45: אשדוד יצאה לעוד מתפרצת מהירה, קולה בעט מרחוק וברק לוי שמט. שריקי הגיע לריבאונד והוכשל על ידי השוער, אך השופט קינן לא העניק פנדל וקבע בעזרת עוזר השופט כי היה נבדל. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי היה קו אחד. אשדוד קופחה.

דקה 45+3: גול! והנה פנדל בצד השני. קונאטה קיבל כדור עומק מישראלביץ' והוכשל על ידי מרציאנו שקיבל צהוב. עטר דייק מהנקודה הלבנה, 1:1 במחצית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מחצית שנייה

דקה 48: ערבוביה ברחבת אשדוד הסתיימה עם נפילה של יצחקי אחרי ספק הכשלה מצד פטי. קינן לא שרק הפעם.

דקה 57: גול! רביבו סובב קרן נהדרת מצד שמאל, שריקי הוריד בראשו ממש מהקו וקולה בעט עם כל הלב פנימה. ברק לוי רק צילם את המהלך, 1:2 למ.ס. אשדוד.

דקה 74: קולאוטי המחליף בעט בסיבוב מ-18 מטרים, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 89: רביבו השאיר לקינדה שיכול היה לסגור עניין, אבל הבעיטה של המחליף הצעיר נבלמה.

דקה 90: איזו הזדמנות ליצחקי. הקפטן מצא עצמו לבד ומ-12 מטרים בעט כדור שטוח החוצה.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד, 78), דוד רביבו, עידן שריקי (גדי קינדה, 85), רוג'רס קולה (סמואל יבואה, 85).

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד (דיא סבע, 84), ניבאלדו, שרן ייני, קלמי סבן, משה לוגסי (דור מיכה, 61), גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', ברק יצחקי, מוסא קונאטה (רוברטו קולאוטי, 70), אלירן עטר.

איש המשחק: אדיר טובול

דוגמה נהדרת לסיפור ההצלחה של מ.ס. אשדוד העונה. המגן הוותיק חזר הביתה אחרי עונת השאלה באשקלון רק בגלל מכירתו של רחמים צ'קול למכבי תל אביב, ומדי שבוע מוכיח כי אשדוד הייתה המרוויחה העיקרית מהעסקה הזו. בכל פעם שאדיר טובול יצא קדימה, אשדוד הייתה מסוכנת. המגן השמאלי היה פעיל בעיקר במחצית הראשונה, בה סיכן את השער ואף בישל את הראשון. גם בהגנה הוא תרם את חלקו, ומוסיף יחד עם יא יא פטי את הניסיון שכל כך היה חסר להגנה הזו בעונה שעברה. צ'קול? הוא עקב בעניין מהיציע.

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully