וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "לא מדבר על אליפות, רוצה להיות בצמרת"

25.12.2011 / 22:49

מאמן אשדוד שמר על צניעות אחרי ה-1:2 על מכבי ת"א והחזרה למקום השני. ניר ביטון: "אנחנו צוברים ביטחון אחרי כל משחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נו, מה אתם עוד צריכים כדי להבין שהיוצרות התהפכו בליגת העל השנה? מ.ס. אשדוד ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את מכבי תל אביב החלשה, במשחק המרכזי שנעל את המחזור ה-17 בליגת העל משערים של דוד רביבו בדקה ה-28 ורוג'רס קולה בדקה ה-57, כשאלירן עטר מאזן בין לבין עם פנדל בדקה ה-45. קבוצת הצמרת של יוסי מזרחי חזרה למקום השני בליגה עם 34 נקודות, ארבע פחות מהמוליכה עירוני קרית שמונה, קבוצת התחתית מקרית שלום נותרה שמינית עם 24 נקודות בלבד.

מאמן אשדוד יוסי מזרחי אמר: "אני לא מדבר על אליפות, אני רוצה להיות בצמרת הגבוהה, אבל הרבה תלוי גם בנו וגם בקרית שמונה איך נצא ממשברון שיהיה לנו, כי זו החכמה הגדולה. אנחנו בתקופה רצופה של חוסר הפסדים, ובטוח שההפסד יבוא באיזשהו שלב ואז נראה איך נתמודד עם זה".

מזרחי הוסיף: "התחלנו לצבור נקודות בחוץ בשלושת המשחקים האחרונים, ואם נמשיך בקצב הזה ונדע להיות יציבים גם בבית וגם בחוץ נדע להביא את הנקודות שלנו. לא היה פשוט להרים את השחקנים אחרי השער שספגנו, אבל אמרתי לשחקנים שהיינו עדיפים בכל פרמטר ואני שמח שחזרנו להוביל במחצית השנייה. קבלת ההחלטות שלנו בשליש האחרון של המגרש בדקות האחרונות הייתה לוקה בחסר, ואם היינו עושים את זה יכולנו להגדיל את התוצאה".

ניר ביטון, שהיה מהטובים על המגרש, אמר לאחר המשחק: "זה עדיין מוקדם להכתיר אותנו כמועמדים לאליפות, נכון שאנחנו רצים טוב ומשחקים נהדר, אנחנו כרגע בצמרת אבל רק אם נגיע לשלבים המכריעים בעמדה הזאת נוכל לחשוב קדימה. את הביטחון צוברים ממשחק למשחק, וככל שהקבוצה מנצחת ורצה כל שחקן בא יותר לידי ביטוי. יש לנו קבוצה מאוד מגובשת שכולם רצים ועובדים בה, זה מה שמאפיין את אשדוד של השנה, ואני מקווה שנמשיך ככה".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully