וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני שמח להיות שוב עם אנתוני פארקר"

האיחוד בין שני שחקני מכבי ת"א ממשיך להעסיק את קליבלנד. פארקר: "גם בגיל 17 אפשר היה לראות שיש לו כל מה שצריך"

אין ספק שאחת הנקודות הפיקנטיות ביותר עבור חובבי ה-NBA בישראל מגיעה מקליבלנד, שם משחק לא רק עומרי כספי, כי אם גם כוכב מכבי תל אביב לשעבר אנתוני פארקר. כאשר השוטינג גארד האמריקאי הוותיק והאהוב העביר את עונתו האחרונה באלופה הישראלית כספי היה ילד בן 17 בעונתו הראשונה בבוגרים, וכעת הם שוב ביחד. התקשורת בקליבלנד עסקה לא מעט בשבועות האחרונים בקשר שבין השניים, ועשתה כך גם הבוקר (ראשון).

"אנתוני בחור צנוע, איש משפחה, ואנשים בישראל מעריכים את זה", נזכר כספי בתקופה המוצלחת של פארקר בישראל. "הוא שיחק חזק על המגרש, שיחק עבור הקבוצה שלו, תמיד ניסה לנצח, לא הסתבך, וכל הזמן הוא היה עם המשפחה שלו, בחור רגע, תמיד מחייך ועוזר לכולם באימונים. אנשים בישראל עדיין אוהבים אותו". לכן, הסביר כספי, גם לא היתה לו בעיה לוותר על הגופיה עם המספר 18 - המספר אותו לבש בסקרמנטו, וזה שפארקר לבש בקליבלנד בשנים האחרונות: "הוא השחקן הוותיק יותר וזה חשוב גם עבורו. אני פשוט שמח להיות איתו שוב".

ומה הגארד האמריקאי בן ה-36 זוכר מתחילת הקריירה של הישראלי הראשון ב-NBA? "הוא תמיד בלט עבורי. הוא היה ילד עם הרבה פוטנציאל. הוא היה צעיר ושיחק חזק. היתה לנו קבוצה טובה, אז להיות כל כך חסר פחד - זה היה מרשים. הוא שיחק עם הרבה לב ותשוקה, אפשר היה לראות שיש לו מה שצריך כדי להגיע לאן שהוא הגיע".

המשחק הראשון של הקאבס העונה ייערך בלילה שבין שני ושלישי, כשקליבלנד תארח את טורונטו. פארקר יפתח בחמישיה בעמדה 2, כספי יפתח בעמדה 3.

עומרי כספי מקבל הזדמנות גדולה בקליבלנד העונה
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully