וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר חתם לעונה נוספת בקליבלנד

הקאבס שמעריכים מאוד את פארקר: "החתמתו היתה בעדיפות עליונה". כספי שנפצע באימון ישחק עם הגופייה מספר 36

מאז שהחלה השביתה ב-NBA, עתידו של אנתוני פארקר לא היה ברור. כוכב מכבי תל אביב לשעבר סיים את חוזהו בקליבלנד, ובגיל 36 הפך הגארד הוותיק לשחקן חופשי ומבוקש בליגה. בו בזמן, סכסוך העבודה המתמשך הביא את השחקן להרהר בפרישה ממשחק מקצועני, ובכל זאת, השביתה הגיעה לסיומה, והערב (שני) הודיעו הקאבלירס באופן רשמי כי האריכו את חוזהו של פארקר בעונה נוספת.

"להחזיר את אנתוני היה בעדיפות עליונה עבורנו", אמר הג'נרל מנג'ר של המועדון, כריס גרנט. "אנחנו מאוד מעריכים מנהיגות, מקצועיות ואת הנוכחות שהוא מביא לנו על המגרש, מחוצה לו ובחדר ההלבשה. אינטלגנציית המשחק הגבוהה שלו, היכולת שלו לקלוע והגן היטב הפכה את החתמתו מחדש למאוד חשובה עבורנו".

בעונה החולפת שיחק פארקר 29 דקות בממוצע עבור הקאבלירס, והעמיד מספרים של 8.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. לקליבלנד הגיע בקיץ 2009 אחרי מספר עונות בטורונטו, והוא נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר בקבוצה מאוהיו. בכך ישתף פארקר פעולה עם הישראלי הראשון ב-NBA עמרי כספי, שעבר לקליבלנד בקיץ החולף תמורת ג'יי ג'יי היקסון.

כספי ילבש את גופייה מספר 36

אחרי חודשים ארוכים ללא פעילות בגלל הפציעה בברך, והשביתה ב-NBA, חזר עומרי כספי לאימונים עם קבוצתו החדשה מקליבלנד, כשהערב (שני) הוא אף חשף את המספר החדש איתו ישחק העונה: 36. הישראלי שלבש את גופייה מספר 18 בעונה שעברה בסקרמנטו הגיע עם הגופייה החדשה לאימון, אך על פי דיווחים הוא עדיין סובל מצליעה בעקבות מכה שספג בברכו באימון אתמול כשנתקל בלוק הארנגודי. בקליבלנד כמובן מיהרו לוודא כי לא מדובר בפציעה חמורה, או במכה שתחזיר את הפוורורד למקום בו היה בחודש אוגוסט, אז לא היה יכול לשחק עם נבחרת ישראל ביורובאסקט בעקבות הפציעה, ושמחו לגלות כי לא מדובר בפציעה חמורה, וכי כספי צפוי לחזור לאימונים כבר בימים הקרובים.

שחקן קליבלנד קאבלירס עמרי כספי. AP
מדי המלך החדשים. כספי/AP

אתמול פגש כספי את התקשורת המקומית והתפנה לספר על התחושות שלו לקראת העונה הקרובה: "זה נהדר לחזור", אמר הפורוורד הישראלי. "כולם עובדים קשה עכשיו כדי לחזור לכושר. אנחנו לומדים להכיר אחד את השני, אני לומד את המערכת וזה משתפר. אני ממוקד עכשיו בלמידת המערכת, את הצורה שבה אנחנו שומרים. אם אתה רוצה לקבל דקות אתה חייב לשחק הגנה משמעותית וזה מה שאני אנסה לעשות".

על הטענות כי הקבוצה עומדת להיות חלשה העונה, וכי היא צפויה לסיים האחד המקומות האחרונים בליגה, מה שישפר את מיקומה בדראפט הבא, אמר כספי: "אנחנו מדברים על זה שאנחנו רוצים לנצח כמה שיותר. אנחנו לא ממוקדים בכלל בדראפט, אנחנו רוצים לעשות את הדבר הטוב ביותר עבור המועדון, לנצח כמה שיותר, ואנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". על יכולתו האישית לקראת העונה אמר הפורוורד: "עבדתי הרבה על המשחק שלי בקיץ על הזריקות שלי ועל קליעות העונשין ואני מקווה שייראו את זה העונה על הפרקט".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully