וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרים את הדקות: קובי כשיר, פול פירס בספק

כוכב הלייקרס הצהיר שיוכל לשחק למרות הפציעה, קפטן בוסטון עשוי להחמיץ את הניקס. ההשעיות של וילנואבה וביינום קוצצו

זהו, ממש עוד מעט זה קורה, וביום ראשון תצא לדרך סוף סוף עונת ה-NBA. אחרי ההכנה הקצרצרה והשביתה הארוכה, ייצאו 30 קבוצות לדרך בתקווה לזכות בטבעת האליפות היוקרתית בעונה המקוצרת. בינתיים מתברר ממאמנה של בוסטון דוק ריברס שהקפטן שלו פול פירס לא נטל חלק באימונים ביום שישי והוא נמצא בספק למשחק הפתיחה של הסלטיקס נגד ניו יורק ניקס.

ריברס סיפר כי הוא ינסה לשלב את פירס במהלך האימון בשבת, וישקול להשתמש בו מהספסל אם יימצא כשיר. במידה ופירס לא יוכל ליטול חלק במשחק, סשה פאבלוביץ' יהיה זה שיפתח בחמישייה של בוסטון. "הוא לא עשה שום דבר בשישי", אמר ריברס על פירס. "נראה בשבת מה מצבו. אני עדיין חושב שיש ספק אם הוא ישחק, אבל נראה".

מי שאמור להיות כשיר ליום המשחקים הראשון הוא קובי בריאנט. כוכב הלייקרס שסבל מפציעה בפרק כף היד סיפר ערך אימון מלא ביום חמישי והצהיר שאין דבר שימנע ממנו לשחק נגד שיקגו. "אתה פשוט יוצא ומשחק את המשחק שלך", הסביר בריאנט את ההתמודדות עם הפציעה. "אתה לא חושב על זה. אני מנסה לחסום את זה". מאמנו מייק בראון סיפר: "זה לא משפיע על המשחק שלו. לא ראיתי משהו שונה, ולכן הוא הולך לשחק. הוא בן אדם קשוח".

בנושא אחר לגמרי: בהנהלת ה-NBA הוחלט שההשעיות של אנדרו ביינום, הסנטר של הלייקרס, וצ'רלי וילנואבה, הפורוורד של דטרויט, יקוצרו בשל העובדה שהליגה עצמה מתקצרת. כזכור, ביינום הורחק מחמישה משחקים על מכה חזקה ומסוכנת שפגעה בג'יי ג'יי בראה במשחק האחרון של גמר המערב, כשכעת העבירה מתקצרת לארבעה משחקים.

לגבי וילנואבה, שהושעה גם הוא מחמישה משחקים בשל המריבה עם ריאן הולינס מקליבלנד בסוף העונה שעברה, גם עונשו הופחת לארבעה משחקים. וילנואבה כבר ישב משחק אחד בחוץ בסיום העונה, ועל כן נותרו לו שלושה משחקים בפתיחת העונה הנוכחית.

ב-ESPN הצביעו וקבעו: מיאמי האלופה, דוראנט ה-MVP

כל הסיכויים לטובתו של עמרי כספי

מחממים את הפרקט 2011/12: הפרויקט המלא

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully