וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN הצביעו וקבעו: מיאמי האלופה, דוראנט ה-MVP

30 מכתבי הכדורסל המובילים קבעו כמעט פה אחד כי 2011/12 תהיה העונה של מיאמי. וגם: הקליפרס יהיו עדיפים על הלייקרס

48 שעות עד שעונת 2011/12 ב-NBA סוף סוף תצא לדרך, והערב (שישי) דאג אתר ESPN לפרסם את ההימורים המסורתיים של שלל כתביו השונים. נתחיל מהסוף: 25 מתוך 30 הכתבים הבכירים שהשתתפו בסקר בחרו במיאמי כאלופה של העונה הקרובה, בעוד שיקגו קיבלה שלושה קולות ואוקלהומה סיטי שניים. דאלאס - האלופה המכהנת, למי ששכח - לא קיבלה ולו קול בודד, וכמוה גם בוסטון, סן אנטוניו ושתי הנציגות של העיר לוס אנג'לס.

בבתים האיזוריים נקבע פה אחד כי מיאמי (הבית הדרום-מזרחי), שיקגו (הבית המרכזי) ואוקלהומה סיטי (הבית הדרום-מערבי) יסיימו ראשונות. העניין הגדול מגיע מהבית הפאסיפי, שם הלכו 17 אנשי ESPN עם הקליפרס כאלופה האיזורית, בעוד 13 בלבד הצביעו ללייקרס. הפייבוריטית בבית האטלנטי, כך על פי אנשי ענקית הספורט, היא בוסטון, עם 17 קולות. הניקס במקום השני עם 11 הצבעות, ופילדליפה החביבה זכתה לשני קולות משלה.

ההצבעה לתואר ה-MVP היתה מאוד צמודה, כאשר קווין דוראנט זכה ל-12 קולות, והקדים בקול בודד את לברון ג'יימס. את שבע ההצבעות האחרות קיבל כריס פול. מאמני השנה על פי כתבי ESPN יהיו סקוט ברוקס מאוקלהומה סיטי וג'ורג' קארל מדנבר, שזכו לחמישה קולות כ"א. ליונל הולינס ממפיס קיבל ארבעה קולות.

דיאנדרה ג'ורדן הוא האיש של הכתבים האמריקאיים בתואר השחקן המשתפר על העונה. הסנטר הצעיר של הקליפרס זכה לחמישה קולות, אחד יותר מג'יימס הארדן. אגב, בסעיף זה זכה עומר כספי לקול אחד, והוא הגיע מכתב האתר והמאמן האישי דייויד ת'ורפ, שעבד עם כוכב נבחרת ישראל לא פעם בשנתיים האחרונות.

חברו של כספי לקליבלנד, קיירי אירווינג, קיבל 11 הצבעות לזכות בתואר רוקי העונה, והקדים את דריק וויליאמס ממינסוטה (8), קמבה ווקר משארלוט (5), ריקי רוביו (3) וג'ימר פרדט (1).

20 מכתבי הרשת בחרו בדוויט האוורד לשחקן ההגנה של העונה. טייסון צ'אנדלר (6), טוני אלן (3) ודיאנדרה ג'ורדן (1) התחלקו בשאר הקולות.

ג'יימס הארדן זכה ל-11 הצבעות במשאל השחקן השישי של העונה, כשזוכי השנים האחרונות למאר אודום וג'ייסון טרי אחריו עם ארבעה קולות כ"א.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully