וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עטר ולנדאו נפגשו, הפרשה הסתיימה

21.12.2011 / 20:52

שיחת פיוס נערכה בין החלוץ ומאמן הפועל פתח תקוה, בסיומה יושרו ההדורים. למרות זאת, ההנהלה הצהובה תקנוס את השחקן

אחרי שנעדר מאימון מכבי תל אביב אתמול (שלישי) בשל פציעה, ערך הבוקר אלירן עטר אימון מלא. לאחר מכן נערכה לו שיחת בירור בנוגע לתקרית בינו לבין גילי לנדאו בשבת. במהלך השיחה שמע נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס את גרסתו לעימות כשייתכן שהוא נשאל גם על ראיון שנתן ללא אישור. במכבי תל אביב העדיפו שלא להוציא את תוכן השיחה ואת ההחלטה בעניין, ובערב שחררו הודעה רשמית לפיה השחקן חרג מקוד התנהגות של שחקנים במועדון ובנוסף התראיין ללא מתן היתר, התנצל בפני נציג הבעלים, שוחח עם מאמן הפועל פתח תקוה וספג קנס כספי מהמועדון, שגובהו לא פורסם.

כזכור, בהנהלת הקבוצה ביקשו לשמוע את גרסתו של החלוץ לפני נקיטת צעדים משמעתיים נגדו, אחרי שמאמן הפועל פתח תקוה טען שעטר כינה אותו 'מלוכלך'. הכחולים ביקשו לכלול את התנהגותו של עטר בדו"ח השיפוט, אבל השופט הרביעי רמי בן יצחק וכן הקוון שמעון דביר, שנכחו בסמוך לאירוע, לא ציינו אותו בדו"ח המשחק. גורם במועדון ציין לאחר השיחה: "אנחנו משאירים את הדברים בתוך המועדון. הדברים ייסגרו אצלנו".

מאוחר יותר הערב נערכה פגישה בין עטר ללנדאו, בה לובנו העניינים בין השניים. החלוץ התנצל בפני המאמן על הדברים שאמר במהלך המשחק בשבת, המאמן סלח וההדורים יושרו. בזאת נסגרה הפרשה במעורבותם של השניים.

מנהל הקבוצה אבנר טויטו נקנס על ידי בית הדין 2,000 שקל בפועל ו-4,000 על תנאי וכן ספג עונש הרחקה מארבעה משחקים על תנאי, בעקבות התקרית בתום המשחק בטדי מול מכבי נתניה, אחרי דברים שאמר לשופט זיו אדלר.

מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה ברק לוי, דור מיכה, עומר ורד ומואנס דאבור, כשרפי דהן ורוברטו קולאוטי הפצועים הסתפקו באימון ריצה. שרן ייני שקיבל מנוחה אתמול השלים אימון מלא, וכך גם האריס מדוניאנין שערך אתמול אימון חלקי.

גורם במועדון התייחס לפרסומים בעניין ההתעניינות במדוניאנין: "למכבי תל אביב אין כל רצון למכור את מדוניאנין, אנחנו לא מנסים ליזום שום מהלך כזה, אלא קוראים כמו כולם את הפרסומים על קבוצות שמעוניינות בו לכאורה, אבל עד עכשיו שום דבר לא רציני ולא קיבלנו שום הצעה. מכבי תל אביב לא מתכוונת לבצע שינויים בסגל בחודש ינואר, יש כאן סגל רחב עם שחקנים מצוינים ואין כוונה להביא שחקנים מבחוץ. אנחנו רק רוצים לדאוג שהשחקנים שנמצאים כאן יתחילו לשחק כדורגל טוב ושהקבוצה תשתפר".

עדכון ראשון: 16:00

במועדון ביקשו לשמוע את גרסת עטר לתקרית עם לנדאו

דעה: ההתנהגות של עטר נובעת מיחס החברה אליו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully