וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר זומן לשיחת בירור

20.12.2011 / 21:59

חלוץ הקבוצה ימסור את גרסתו לעימות שאירע עם גילי לנדאו, כשבהנהלה ביקשו לשמוע את גרסתו בטרם ינקטו נגדו בצעדים

האם אלירן עטר יעמוד לדין פנימי בעקבות אירועי משחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה בשבת? חלוץ מכבי תל אביב זומן למחר (רביעי) לשיחת בירור בעקבות תלונתו של מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו על התקרית שטען המאמן כי אירעה ביניהם. בהנהלה מעוניינים לשמוע את גרסתו של החלוץ בטרם ינקטו בצעדים כלשהם.

כזכור, לנדאו טען כי עטר כינה אותו 'מלוכלך' במהלך אירוע שהתרחש בסמוך לספסלה של פתח תקוה. הכחולים ביקשו לכלול את התנהגותו של עטר בדו"מח השיפוט, אבל השופט הרביעי רמי בן יצחק וכן הקוון שמעון דביר, שנכחו בסמוך לאירוע, לא ציינו אותו בדו"ח המשחק. השיחה תתקיים כאמור ברביעי בבוקר, ובעקבותיה יוחלט האם וכיצד להענישו. לא מן הנמנע שבקבוצה יחליטו ליזום שיחת התנצלות בין החלוץ למאמן.

שחקני הקבוצה ביקרו היום בבית החולים שיבא התל השומר. ברק יצחקי אמר בסיום הביקור לאתר הרשמי: "הביקור היום בתל השומר וביקורים בבתי חולים בכלל זה המעט שאנחנו כשחקני כדורגל יכולים לעשות כדי לשמח אנשים המחלימים מפגיעות ופציעות. זו לא סתם קלישאה שרגעים כאלה מחברים אותנו עם המציאות שיכולה להפוך ברגע אחד לאכזרית וכואבת. לפחות הצלחנו לגרום לאותם מטופלים לחייך לכמה דקות ואולי אפילו גרמנו להם לחג חנוכה קצת יותר שמח".

דעה: ההתנהגות של עטר נובעת מהיחס האכזרי שהוא סופג מהחברה

האריס מדוניאנין שב להתאמן

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully