וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין שב להתאמן

20.12.2011 / 20:00

הבוסני ריצה את עונש ההשעייה, אבל לא צפוי להיות בסגל למשחק באשדוד. עטר לא התאמן. השחקנים ביקרו בתל השומר

אחרי יומיים של חופש, שבו הבוקר (שלישי) שחקני מכבי תל אביב להתאמן בסגל חסר מאוד. מהאימון שנערך בקרית שלום נעדרו ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה: ברק לוי, עומר ורד, דור מיכה ומונס דאבור שנמצאים במחנה האימון שעורך גיא לוזון. החלוץ אלירן עטר שסובל מפציעה עבר טיפולים, כמו גם שרן ייני שקיבל מנוחה להורדת העומס.

מי ששב להתאמן עם הקבוצה הוא הבוסני האריס מדוניאנין, שנחת אמש בישראל וחזר מחופשה בהולנד, לאחר שסיים לרצות את עונש ההשעייה אותו ספג בגין התקרית לפני שבועיים עם המאמן לשעבר מוטי איוניר. מדוניאנין ערך אימון קל, יחד עם רוברטו קולאוטי ורפי דהן שמתאוששים מפציעה. נכון לעכשיו, לא צפוי מדוניאנין להיכלל בסגל הקבוצה במשחק החוץ הקרוב ביום ראשון באשדוד.

במועדון ממתינים להתפחויות בכל הקשור להצעות מקבוצות שונות באירופה שעשויות לקלוט את הבוסני לשורותיהן בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. כזכור, אתמול (שני) פורסם באיטליה כי לאציו עשויה להגיש הצעה על הקשר בשל המלצה של חברו לנבחרת סנאד לוליץ'. גם אלקמאר ההולנדית ו-ורדר ברמן הגרמנית הוזכרו כמועמדות לקלוט את הבוסני המאכזב.

בצוות הרפואי ינסו להכשיר במהלך השבוע את עטר וקולאוטי שלא צפויים להחמיץ את המשחק באשדוד. עומר ורד שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יעמוד גם הוא לרשותו של המאמן ניר לוין.

שחקני מכבי תל אביב ביקרו היום בבית החולים שיבא התל השומר. ברק יצחקי אמר בסיום הביקור לאתר הרשמי: "הביקור היום בתל השומר וביקורים בבתי חולים בכלל זה המעט שאנחנו כשחקני כדורגל יכולים לעשות כדי לשמח אנשים המחלימים מפגיעות ופציעות. זו לא סתם קלישאה שרגעים כאלה מחברים אותנו עם המציאות שיכולה להפוך ברגע אחד לאכזרית וכואבת. לפחות הצלחנו לגרום לאותם מטופלים לחייך לכמה דקות ואולי אפילו גרמנו להם לחג חנוכה קצת יותר שמח".

(עדכון ראשון: 13:34)

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully